Volgers

zaterdag 26 juni 2010

2 Prijzen gewonnen !!

Vandaag heb ik de 2 prijzen met de post gekregen die ik de afgelopen week heb gewonnen !! Als 1e een doos met 204 bloemen van It's Scraptime ; je moest raden hoeveel bloemen er in zaten en ik had als enige het juiste aantal geraden.




De 2e prijs die ik gewonnen heb komt van Create4fun : Een super-lieve kerststempel van Stampabilities ! Je moest de uitslag van Nederland-Japan raden en ik had het dus goed geraden met 1-0.



Ik ben dus super-blij met deze 2 geweldige prijzen !!

3 opmerkingen:

  1. Dat zijn nog eens leuke prijzen!! Veel plezier ermee!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk voor je hoor! Wens je er heel veel plezier mee! ik was ook blij had de eerste wedstijd goed voorspeld bij Create4fun ook zo'n mooie stempel gekregen. Ook heb ik een van de Art Speciallys gewonnen tot mijn verrassing!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Christa,

    wat een geweldige prijzen super hoor, van harte gefeliciteerd
    geniet er maar lekker van

    groetjes HIl

    BeantwoordenVerwijderen