Volgers

maandag 30 augustus 2010

HALLOWEEN ( Niet te koop )



Op het blog van Hobbystempels staat een leuke challenge in het teken van Halloween. Eigenlijk heb ik helemaal niets met Halloween , maar ik vind het toch leuk om mee te doen. Heb ik meteen een reden om weer te beginnen met de kaartenmakelerij ; ik heb nl. nog steeds niks gedaan. Maar het is hier dan ook nog vakantie ( laatste week ). Omdat ik er nog mee moet beginnen en omdat ik verder ook niets te showen heb , post ik hier nu een kaart die ik vorig jaar gemaakt heb voor een challenge ( ook Halloween ). Binnenkort hoop ik dus mijn 2e Halloween-kaart te kunnen showen........De challenge bij Hobbystempels loopt to eind september.

2 opmerkingen:

  1. wat een mooie halloween vintage kaartje! ik vind het juist jammer dat we het hier in Nederland niet vieren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ook niet zo van de Halloween, maar deze vind ik toch wel erg leuk hoor! En zeker in de vintagestijl, helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen