Volgers

zaterdag 22 januari 2011

The day after....

Zo , ik ben weer terug na een heerlijke midweek ! Wat is dat toch fijn : ongestoord met je hobby bezig kunnen zijn. We hebben het super gezellig gehad ! Nu wil ik jullie mijn creaties van de afgelopen dagen laten zien :

Dit is de 1e kaart die ik gemaakt heb. De kaart is in opdracht gemaakt voor iemand nav. een kaart van Jeanet Bosman in een oude Cards Only. ( hij is dus een soort van gelift....) Ik heb er ook een bijpassende envelop voor gemaakt.
De 2e kaart met bijpassende envelop zijn met hetzelfde papier gemaakt ( Graphic 45 , Baby to Bride ). Deze kaart laat ik meedoen aan de challenge bij Totally Tilda ( baby - magnolia ).


Het volgende project dat ik gemaakt heb is dit vogelhuisje. Dit wordt 1 van mijn inzendingen voor de DT - call van het nieuwe challenge - blog Dutch Magnolia Lovers ( Betty : Bedankt voor jouw handschrift )


Daarna ben ik de afbeelding op deze eerder al gemaakte kaart gaan inkleuren. Ik heb de kaart gemaakt tijdens het ScrapArt - weekend afgelopen december. Het moest eigenlijk een lay-out worden , maar bij mij werd het een kaart....
Nou , dit was dus het resultaat van 3 hele dagen ongestoord scrappen !! Ik ben er zelf wel tevreden over ; ik hoop jullie ook.

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk te lezen dat jullie het zo gezellig hebben gehad en wat een productie, stuk voor stuk prachtig hoor!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad, en ook nog heel veel hebben gedaan, dit zijn een stel prachtige creaties hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cute baby Tilda card! lovely layers, distressing & ribbon of hearts! Fantastic with the matching envelope! Thanks so much for sharing your bouncing baby, baby Tilda creation with us at Totally Tilda this fortnight! Corry & the TT Team!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stuk voor stuk schitterende creaties, prachtig en wat fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er weer supers uit Christa! Prachtige creaties!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je schitterende creaties gemaakt Christa.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, zeg dat lijkt me helemaal geweldig zo'n weekje er tussen uit! Het heeft in ieder geval een aantal prachtige creaties opgeleverd!!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superwerkjes hoor en lekker dat je het zo naar je zin hebt gehad! Lijkt me ook wel eens wat...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous baby Tilda card, such beautiful soft colours. Thank you for joining in with our Baby Baby challenge at Totally Tilda this time.
    Hugs
    Dawn and the TT DT xx

    BeantwoordenVerwijderen