Volgers

zondag 20 februari 2011

Open Dag KrejaTeja

Gisteren ben ik dus toch maar "even " naar Maarssenbroek gereden voor de Open Dag bij KrejaTeja . Het viel eigenlijk wel mee : 1 uur en een kwartier ; we konden goed doorrijden. Ik had onze jongste dochter meegenomen voor het gezelschap onderweg en omdat ze ook wel een beetje van freubelen houdt. Toen we aankwamen waren er een groot aantal dames al volop met het Workshop-doosje ( 2 varianten ) bezig. Erg leuk om al die hardwerkende mensen te zien....Het waren 2 erg mooie doosjes met mooi papier en erg mooie details. Ik vond het erg leuk om met Thea kennis te maken en met haar man Jan ; zulke aardige mensen ! En Thea herkende ik dus echt niet van haar blog-foto....En wat hadden ze veel leuke spulletjes meegenomen........Ik ben echt helemaal los gegaan !! Ik had al een tijdje niks meer voor mezelf gekocht , dus het mocht. Ik heb gewoon ( bijna ) alles gekocht wat ik leuk vond. En dan met name dat prachtige papier Maja - design ( van alle vellen gewoon maar 2 genomen ) en die lieve nieuwe stempels. Ik zal nog een foto maken van mijn aankopen ( traditie in mijn Scrapladies-groepje ) en dan zal ik hem ook hier plaatsen. De catering was ook fantastisch ; volop koffie , thee , fris en broodjes. Was eigenlijk bedoeld voor de WS-dames , maar wij mochten er ook van pakken. Super ! Als bedankje voor deze gastvrije open dag en kennismaking heb ik mijn 1e creatie voor het DT aan Thea kado gegeven ( plantenbakje ).




Tot zover mijn verslag. PS. Onze jongste dochter was zo enthousiast gisteren : gisteravond heeft ze nog een eigen blog zitten maken. Zie de link op mijn blog.


8 opmerkingen:

  1. Christa this is really beautiful.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk verslag Christa en ik vind het super van je dochter, ben natuurlijk gelijk volger geworden:)

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben en wat lief van je dat je je mooie creatie weggegeven hebt. Ik kan er niet altijd afstand van doen, erg he!!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig dat je zo leuke dag heb doorgebracht met je dochter, lijkt mij heerlijk, maar onze jongens doen dat niet meer he?
    Ik zal ook even op haar blog gaan kijken,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oo wat ziet dat er ontzettend leuk uit.. Echt heel mooi gedaan.. Ook een erg leuk idee..


    groetjes
    Mignon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi christa...ik heb je al bedankt op onze magnolia blog, maar ik doe dit nogmaals bij jou.
    Erg lief van je dat je een leuk verhaaltje op je blog hebt geschreven over onze open dag. En nogmaals bedankt voor je kadootje, hij pronkt op mijn kast...ik was erg verrast.
    Leuk dat je dochter toch een eigen blog begonnen is, ik heb al bij haar gereageerd.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik herken jou trouwens ook niet van je foto, whahaha.

    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te lezen! Ik heb Thea ontmoet op de KreaDoe, was ook erg leuk. Vanmorgen zag ik het papier van Maja hier bij de Hobbystunter en dat is inderdaad papier wat je niet kunt laten liggen, veel plezier ermee! Ik ga ook ff bij je dochter langs hoor!

    BeantwoordenVerwijderen