Volgers

vrijdag 15 april 2011

ZEIST !!



Mochten jullie me missen dit weekend....ik ben lekker in Zeist ; voor mij HET stempel-event van het jaar ! We gaan met een groepje scrapmeiden lekker het hele weekend. Meestal de zaterdag kijken , shoppen en kletsen ; en op de zondag proberen workshopjes te doen. Ik heb er erg veel zin in ! Ik hoop ook lekker veel bekenden tegen te komen....Maandag ben ik weer terug met een kaartje. Ik kan hem nog niet laten zien ; hij is voor een van mijn lijn-maatjes die morgen ook mee gaat. Zij heeft ook de 5 kilo bereikt ! Dus....Tot Maandag !

4 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier in Zeist!!!
    Ik moet er ook eens een keertje naar toe zien te gaan....maar tot nu toe is dat er nog niet van gekomen :(
    Wie weet de volgende keer!!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :D, Hallo Christa, ik kom bij al mijn volgers nog eens even een kijkje nemen. Terwijl ik op je blog rondneus zit jij lekker op de beurs. Ik hoef je niet te zeggen dat je je moet amuseren want dat zullen jullie zowieso al doen. Succes verder met je blog.
    Liefs
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wishing you a HAPPY EASTER Christa!

    ♥ Greetings from Inger :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was er gisteren en het was een succes, wat een heerlijke beurs! Geen workshop gedaan, geen tijd voor gehad. Misschien volgend jaar ook twee dagen...
    Veel plezier in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen