Volgers

maandag 9 mei 2011

Copic Colouring....

Mijn 2e berichtje voor vandaag. SVP. naar onder scrollen voor het 1e bericht.

Aanstaande vrijdag ga ik een workshop volgen bij Angelique : Kleuren met de Copics. Ik heb ze al best wel lang , mijn stiften , maar ik blijf het 1 van de moeilijkste kleur-technieken vinden. En daarom pak ik ze dus ook niet zo snel. Heel erg jammer , want het was een hoop geld....Daarom ga ik eens wat tips van een expert aanhoren en aanschouwen. Ik heb er zin in. Vanavond ben ik dus maar weer eens gaan oefenen. En ziehier het resultaat. Het is een afdrukje van een SWALK-stempel en ik had zomaar zin in paars....




Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden....commentaar
( positief en negatief ) is welkom.


9 opmerkingen:

  1. nou vind het heel goed gedaan hoor, maar ik weet zekers (uit ervaring hihi) dat je vrijdag bij angelique nog veel kunt leren, veel plezier alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your blending is beautiful. You are doing fine with the copics. It is always fun to go to a class. Copics seem to take a lot of practice. I find I do better with fewer dark colors.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan Christa!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gekleurd! Er is absoluut niks mis met jouw kleursels met copics, maar iets bijleren kunnen we allemaal nog natuurlijk, dus heel veel plezier op de workshop vrijdag. Ik ben benieuwd hoe het zal bevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit, het is vooral veel doen en uitproberen. Ik heb zelf voor alle kleuren die ik heb een kleurkaart gemaakt in 3 lagen van licht naar donker. Zo kun je heel snel zien of de kleur goed bij je dessinpapier past.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the shading, purple is my favorite color. :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het al heel mooi! Maar wie weet wat voor techniekjes je nog bijleert! Veel plezier alvast.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I think you are really good with your copics. Much more steady than i was.
    Love the stamp too.

    Hugs from Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Christa, ik vind dit ook al prachtig ingekleurd. Ik heb zelf geen copics, maar vind het wel erg leuk, alleen tja...je kunt niet alles hebben he. Bij Angeliuqe is het heel gezellig, dat weet ik wel, ik heb er eens een distress workshop gevolgd en ga er zeker nog eens eentje volgen. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen