Volgers

donderdag 25 augustus 2011

Boeken Kaften ....




Ik ben de afgelopen dagen wel creatief bezig geweest , maar dan op een hele andere manier.... We hebben boeken gekaft !! Ik vind dat helemaal geen vervelend werkje en heb dus de 2 dochters er mee geholpen. De jongste gaat nu ook naar de brugklas. We hebben dus in totaal ongeveer 50 boeken gekaft. De meiden hadden bedacht dat ze de werkboeken ook gekaft wilden hebben.... De boeken staan nu dus netjes gekaft en klaar in de kast te wachten op de allereerste schooldag. En die is pas volgende week woensdag ; ze beginnen allebei met 2 introductiedagen. Ondertussen ben ik wel al met een kaartje bezig. Daar ga ik vanmiddag en vanavond weer mee verder. Fijne dag allemaal ! En tot de volgende kaart !


5 opmerkingen:

  1. Echt 50 boeken gekaft meis wat een klus.
    Mijn vriendin vond het altijd leuk om te doen dus die kafte voor haar en mijn kids tegelijk.
    hihihihi. Ik vond dat natuurlijk super.
    Nou je dames succes volgende week woensdag weer naar school.
    Ben benieuwd naar je kaart.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sjonge... wat een klus moet dit geweest zijn!
    kan me nog herrinneren dat ik het ook niet echdt een vervelend klusje vond gelukkig.
    Wat maak je mooie kaartjes overigens! Ben volger geworden hoor dan kan ik het in de gaten houden :)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er ook best creatief uit Christa! Mooie kleuren hebben jullie gebruikt...haha!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wahahaha....jij zult je niet hebben verveeld....ziet er wel supernetjes uit zo!
    Hoe lang mee bezig geweest?
    Knuffel,
    Von

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind kaften ook leuk om te doen, maar hoefde er gelukkig niet zoveel!

    groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen