Volgers

donderdag 8 september 2011

Gouwe Ouwe ....



Morgen laat ik jullie weer wat nieuws zien ; vandaag dan maar weer even een kaartje uit de bekende oude doos. Ik heb hem gisteren verstuurd naar een jarige vriendin. Ik ken haar al sinds mijn jeugdjaren. We hebben niet veel contact , maar als we elkaar zien is het altijd super gezellig. En tussendoor denken we best veel aan elkaar. Maar het komt er niet altijd van om te bellen en iets af te spreken. Druk , druk , druk .... ik denk dat iedereen dit wel herkent. De tekst op het kaartje is dus best wel toepasselijk.
Bedankt weer voor het langskomen en tot de volgende kaart !!

5 opmerkingen:

  1. Dit is toch helemaal geweldig om te mogen ontvangen, wat een details en allemaal zo leuk!!! Mooie kaart!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart! Daar zal ze zeker erg blij mee zijn. Zeer toepasselijke tekst.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart, super details en mooie tekst erop!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super gaaf kaartje, heel mooi. Leuk dat hangertje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen