Volgers

zondag 4 december 2011

Sint , Sneak en Gouwe Ouwe....



Gisteren hebben wij Sinterklaas gevierd bij schoonfamilie ; was erg gezellig !! Zelf doen we er dit jaar met het gezin niks aan ; wel liggen er met de kerst wat kadootjes onder de boom....

Ik wil jullie verblijden met een stukje van mijn laatste creatie ; morgen komt hij er in zijn geheel op. Het is mijn voorbeeld voor de nieuwe challenge die morgen van start gaat bij Dutch Magnolia Lovers.



Ik sluit af met een gouwe ouwe kerstkaart. Voor iedereen die vandaag en/of morgen Sinterklaas gaat vieren : Heel veel plezier !

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat Sinterklaaskaartje, ik zie bij je sneakpeak volgens mij een breinaald,lijkt me errug leuk, kom morgen weer kijken bij je. Suc6 met de challenge.Ik ga zo Sinterklaas vieren voor het eerst met de aanhang. We hebben lootjes getrokken, ben benieuwd..:-)
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Christa wat een geweldige vintage kaart is dit die ga ik proberen te liften. (mag dat???)
    zo mooi krijg ik ze niet.
    Je Sneak maakt mij weer erug nieuwsgierig dus ik kom morgen weer kijken.
    fijne avond liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een prachtige vintage kaart Christa!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart ik vind hem prachtig

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He bah, altijd die spanning bij jou, moet ik weer wachten op morgen:) Je gouwe ouwe is prachtig zeg, schitterende kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi vintage kaartje Christa!
    Ben benieuwd naar je kaartje morgen, tot dan!
    Groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen