Volgers

maandag 21 oktober 2013

50 JAAR GETROUWD ....

LIEVE BLOGVRIENDINNEN !

Ik heb weer een aantal leuke berichtjes voor jullie.
En natuurlijk ook een nieuwe kaart.
Een kaart die ik gemaakt heb voor de ouders van mijn vriendin.
Zij waren afgelopen zaterdag 50 jaar getrouwd.

En dat verdient natuurlijk een kaartje ....


Ik heb een trouwfoto van ze mogen gebruiken.
Deze heb ik wat bewerkt en sepia laten afdrukken.
Opgeplakt op creme cardstock en de rand met een figuurschaar oud gemaakt.

OVERIGE INGREDIENTEN :

zwart , creme en groen cardstock
dp Maja
ribbelkarton ( met typex .... )
Magnolia stans swirl en takje
Tim Holtz stans klok
bloemen
parel-splitpen
ticket
Unique hartjes
letter-stickers
2 ringetjes
klein foto-lijstje met mini-foto
Adirondack inkt Espresso
borduurgaren


CHALLENGES :

We Love Vintage Challengeblog ( gebruik naald en draad )

---------------------------------------------------------






Vanmiddag hebben we onze oudste dochter Noortje uitgezwaaid.
Ze gaat met school een hele week naar Barcelona ....

Voor haar SUPER GAAF !
En voor moeders weer een les in het loslaten.
Ik ga haar vreselijk missen en kan niet wachten tot zondag.

NOORTJE :  HEEL VEEL PLEZIER !!  XXXX

-------------------------------------------------------------


 Ook is er weer een nieuwe challenge begonnen bij TFM.

Hier volgt een kopie van het bericht :






Het is weer zover! Zaterdag en dat betekent... tijd voor een nieuwe TFM Christmas Challenge!

Maar voordat we overgaan tot onze nieuwe challenge, willen wij je ook herinneren aan onze Time for Magnolia Challenge #31 Herfst of Halloween die nog tot 24 oktober 20.00 uur loopt. Klik op de blinkie in de sidebar om er direct heen te gaan. En dan nu onze nieuwe Time for Magnolia Christmas Challenge en deze luidt:

Challenge #32: Kerstkaart met een doily
maak een kerstkaart en laat een doily op je kaart terugkomen

De prijs voor de random winnaar wordt aangeboden door Live and Love Crafts en betreft onderstaande prijs! Daarnaast kiezen wij als designteam een top 3. De winnaar van de top 3 mag gastdesigner zijn bij onze volgende TFM Christmas challenge.




Mijn collega's van Team Tilda hebben mooie kaarten gemaakt

om jullie te inspireren.

Nemen jullie even een kijkje ?

En we vinden het erg leuk als jullie massaal meedoen ....

--------------------------------------------------------------



TESB






Misschien vragen jullie je wel af hoe het staat met de wedstrijd ....


Mijn kaart voor ronde 5 is af.

Alleen deze keer komen alle inzendingen wat later op het blog.

Waarschijnlijk pas eind deze week.

Maar ik zal jullie een seintje geven als het zover is.

Want ik ga jullie stemmen weer hard nodig hebben denk ik.

De opdracht was erg moeilijk ....

Gebruik een muziek - stijl op je kaart / creatie.

Mensen moeten kunnen raden welke je hebt gebruikt.

Nou , dat viel niet mee.

Maar wederom is het gelukt.

Ik ben benieuwd of jullie het gaan raden ....

--------------------------------------------------------------

En zoals gewoonlijk de laatste tijd ....
Heb ik weer 2  TOP-noteringen behaald !!

Super blij word ik hier van.



Met deze kaart :



-
-
-
-



Met deze kaart :




--------------------------------------------------------------

Zo , dit waren mijn nieuwtjes voor vandaag.
Ik ga nog even een blog-rondje maken.
En misschien nog even verder met mijn volgende kaart ....
Ik heb een Bestie ingekleurd.
Voor een kerstkaart.
Wordt vervolgd.

Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog.
Ik kijk weer uit naar jullie reacties !

TOT DE VOLGENDE KAART !



19 opmerkingen:

  1. Wat een lang bericht Christa, maar het is helemaal geen straf om al die mooie creaties af te gaan.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je top 2 plekjes!! Ben weer benieuwd naar je bijdrage.
    Een gezellige dag vandaag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Christa
    Je trouwkaart is prachtig. Ik heb 'm al op mijn to do lijstje gezet, want ik vind het een topper.
    Gefeliciteerd met je top noteringen ze zijn dik verdiend.
    Ga weer stemmen, ben benieuwd wat je dit keer weer hebt gemaakt, maar de Christa stijl haal ik er meestal wel uit!
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gezellig bericht was het Christa! altijd leuk zo'n persoonlijke kaart, erg mooi gemaakt:0)
    enne...ik ben de laatste tijd ook minder in blogland hoor...FB gaat toch sneller!
    tot gauw!?
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig en persoonlijk kaartje, Christa. Schitterend!
    En gefeliciteerd met je verdiende top 3 noteringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor het gouden bruidspaar Christa, en leuk dat je hiermee meedoet bij WLVC, je andere kaartjes zijn ook prachtig, vanwege mijn vakantie loop ik een beetje achter bij je zie ik wel, maar goed dat je prijsjes gewoon doorgaan.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Christa,
    Wat een prachtige kaart voor het bruidspaar, leuk zo'n korte trouwjurk, je Top 3 plekjes zijn weer helemaal verdiend, succes met de uitdaging en..je dochter zal vast genieten en jij ook, als ze weer thuis is..loslaten is moelijk...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had je prachtige kaart voor het bruidspaar al zien schuiven Christa maar kom hem nu nog even extra bewonderen natuurlijk. Geweldig gedaan en wat toppie dat je meedoet bij WLVC. Wie weet wordt dit de volgende prijswinnaar.....zou zomaar eens kunnen toch?
    Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super vintage kaart, erg leuk dat je die foto erop verwerkte, maakt het zo persoonlijk! En van harte met je top noteringen, je maakt ook topkaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf kaartje, zo mooi dat persoonlijke tintje doordat er een foto op zit!
    Proficiat met al je noteringen!
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gaaf kaartje Christa! Vind dat altijd zo persoonlijk met een foto er in......en ja als het van laaaaaang geleden is, is het zekers Vintage!
    Ik vind hem prachtig geworden , en gezellig dat je weer meedoet bij WLVC!
    Gefeliciteerd met je noteringen.....het zijn ook zulke indrukwekkende kaartjes, zoveel op te zien!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Christa,

    Wat leuk je dochter in Barcelona, kan me voorstellen dat t ook heeeeeeeel lang is voor moeders ;) Wat een prachtige kaarten maak je toch, heel erg terecht dat je regelmatig in de TOP staat! Als je kaart er op staat ga ik weer op je stemmen....hoop dat t gaat helpen!
    De trouwkaart is ook geweldig, wat een ander zicht is het gelijk he als er een foto op staat. Erg knap gedaan! Daar zullen ze vast super blij mee zijn :)
    groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Christa, leuk is dat het om zo iets persoonlijks te maken, je heb het tot een prachtig geheel gemaakt.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart heb je voor het goudenpaar gemaakt. Ja ja kleine kinderen worden groot.voor jou niet makkelijk.voor haar een hele fijne tijd.groetjes margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke creaties ,echt schitterend gedaan.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie kaart heb je gemaakt voor het gouden bruidspaar Christa en heerlijk vintage gehalte waar wij zo van houden.
    gezellig dat je weer meedoet met onze challenge op WLVC.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  17. je dochter is weer bijn a thuis Christa, dus nog maar een paar nachtjes slapen en dan kun je haar weer in je armen sluiten!! Je creatie voor het gouden bruidspaar is schitterend, zoals altijd!! En alweer in de top!!! Pfffff het wordt een beetje saai Christa......whahahahha!! Nee hoor, meid!! Een dikke proficiat en welverdiend!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Christa,

    Wat een prachtige creaties weer echt super!!!. Ik ontdek telkens weer wat nieuws. En gefeliciteerd met je top noteringen!!
    Veel liefs en een fijn weekend,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen