Volgers

maandag 31 augustus 2015

LIFE BY THE SEA ....

LIEVE BLOGVRIENDINNEN !






Eindelijk weer eens een berichtje van mij ....

De afgelopen tijd ben ik druk geweest met andere dingen , maar nu ben ik er weer.
En ik heb weer ontzettend veel zin om te freubelen , dus dat komt helemaal goed.
Ik hoop dat jullie allemaal een geweldige zomer hebben gehad en/of nog steeds hebben.
Wat ik jullie nu laat zien heb ik gemaakt voor een lieve vriendin.
Zij houdt van zeilen , dus het papier van Maja ( Life by the sea ) kwam goed van pas.
Het zou eerst gewoon een kaart worden , maar het is iets meer als dat geworden .... LOL.
Ik heb me laten inspireren door het Zweedse blog SkaparLusten.
Ze noemen het daar een Flip mini foto-album.
Het zijn nogal veel foto's , maar je kunt het album op verschillende manieren open slaan.
Op deze manier kan ze er veel fotootjes en journaling in verwerken.













Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden ?
Het was in ieder geval erg leuk om te maken.
Op deze manier heb je vrij snel een uniek kado voor iemand.

Ik wens jullie een mooie dag !

Bedankt voor de visite en 

TOT DE VOLGENDE KAART !










5 opmerkingen:

  1. Hoi Christa, wat fijn dat je er weer bent!! Je hebt een mooi cadeautje gemaakt voor je vriendin!
    Groetjes,

    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhhh Wauwwww Christa, wat een topper van een kaart en wat een mooi model! Daar zal je vriendin heel blij mee zijn! Wat onwijs leuk ook om weer creaties van je te mogen bewonderen. Ik kijk alweer uit naar je volgende.... Dikke kus, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk om weer een nieuwe creatie van jou te zien Christa!
    Ik vind het een plaatje geworden, zo leuk in deze maritiem style. Mooi bewerkt allemaal zoals we van jou gewend zijn.
    Fijn weekend!!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! I love this card. Truly inspirational and beautifully made

    BeantwoordenVerwijderen