Volgers

donderdag 14 oktober 2010

Kaartjes voor KKF ( Niet te koop )




En dit is dan mijn creatie van gisteravond : Wederom een kaart voor het KKF. Ik heb er 9 dezelfden gemaakt. ( met het uitprinten van het afdrukje pasten er precies 9 op een A4-tje ).
Afgelopen week had ik ze allemaal al ingekleurd met de Copics. Gisteravond dus alleen maar papier op maat hoeven snijden en plakken maar. Het leek wel een marathon.... Nu wil ik eigenlijk eens gaan proberen om er een beetje een meisjes-achtige uitstraling aan te geven ; ik vind het nl. echt zo'n jongens - afbeelding. En er worden natuurlijk ook kaarten gestuurd naar ouders die een dochter hebben verloren....Triest genoeg. Dus dat wordt de volgende uitdaging.




1 opmerking:

  1. prachtig en stoer kaartje is dit, en super natuurlijk voor het goede doel

    BeantwoordenVerwijderen