Volgers

zondag 7 november 2010

Season's Greetings



Gisteren ben ik bij de Workshopdag van Hobbystempels geweest. Het was een hele leuke en gezellige dag. We hebben 3 workshops gedaan. Eentje daarvan was deze kaart. De techniek die we hierbij toegepast hebben is die van het roze achtergrondpapiertje : cardstock embossen met de cuttlebug , geheel insmeren met verf , drogen , opschuren , insmeren met inkt , afvegen met een natte doek ( water ). En het geeft een erg mooi effect ! Vandaag heb ik de kaart verder afgemaakt. Weer een kerstkaart af..........

9 opmerkingen:

  1. Hoi Christa, wat heb je weer een leuke kaart gemaakt:)
    heel bijzonder:)
    groetjes adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja...je kaartje is echt prachtig geworden Christa!! Gezellig dat je er was en dat ik je in het echt gezien heb. Nu heb ik tenminste een gezicht bij...hihi...
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart heb je gemaakt.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is schitterend geworden Christa! En het was erg gezellig gisteren!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem super Christa, heerlijk vintage!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een origineel kaartje, prachtig met die technieken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Christa hij is supers mooi geworden en ook nog met echt een stukje helemaal van jezelf erin, prachtig hoor!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is erg mooi geworden Christa. Leuk dat je er weer was, ik vond het weer heel gezellig.

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een origineel kerstkaartje! Super hoor Christa en petje af voor de mooie afwerking!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen