Volgers

donderdag 17 februari 2011

Tilda met fiets - kaart


Dit is het kaartje geworden met de ingekleurde afbeelding van Tilda met fiets. Het kaartje is voor een jarig nichtje die aan het sparen is voor een nieuwe fiets. Ze vraagt dus geld. Maar ik vind het wel zo leuk om er een toepasselijk kaartje bij te maken....Dit is een scan van het kaartje ; morgen ga ik mijn nieuwste aanwinst uitproberen : De Foto-tent. Dan zal ik de foto ook hier plaatsen ; dan kunnen jullie ook het verschil zien ( ik hoop tenminste dat er verschil zal zijn....)

Dit is dus de foto genomen in de foto-tent. Erg donker , vind ik zelf. Ik moet er nog veel mee oefenen. Ik denk dat ik hem vooral handig ga vinden voor 3d-projecten.....

7 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje geworden !

    Ben benieuwd hoe je foto's worden in de tent, vind dit trouwens ook al een mooie scan hoor, dacht dat het een foto was, je ziet de diepte van de roosjes gewoon prima.

    Ik maak mijn foto's altijd met daglicht in de vensterbank zonder flits :)
    Groetjes Samira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer mooi geworden Christa. Het wordt vast gewaardeerd.

    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem heel mooi en heel toepaselijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje heb je gemaakt, prachtige kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schatje, prachtig is ze in die zachte kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supers lief kaartje Christa!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk en mooi kaartje! Succes met je fototent.
    Groetjes van jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen