Volgers

maandag 7 november 2011

A Gift From The Heart ....


Goedemorgen aan het begin van deze nieuwe week !
Zaterdag ben ik dus naar de KreaDoe geweest voor de allereerste keer ; behalve dat het erg druk was vond ik het een hele leuke beurs. Heel veel kramen ben ik gewoon voorbij gelopen , maar er bleven genoeg scrap-kramen over om de dag mee te vullen. Ik heb een aantal mede-bloggers voor het eerst ontmoet ; erg gezellig en leuk om de mensen achter de profielfoto te leren kennen. En natuurlijk op de koffie en de klets geweest bij KrejaTeja. Ik had voor Thea en Jan een klein presentje meegenomen :





Het is een bescrapte doos Merci. Dit is tevens mijn voorbeeld voor de nieuwe challenge die vandaag start op ons blog Dutch Magnolia Lovers : Pimp een verpakking ; opdracht verzonnen door Thea zelf.
Wat heb ik er voor gebruikt :

- kraft
- Maja-papier
- rode jute
- papieren doily
- bloemen en splitpennen
- ponsen : kruissteek , hartje , bloem ( groot en klein )
- lieveheersbeestjes
- Magnolia-stans swirl
- plakparels
- stukje zwart en wit cardstock
- distress-inkt ( Vintage Photo )
- tekst gemaakt met de Dymo-tang
- Tilda ingekleurd met de Derwents

Nemen jullie ook even een kijkje op ons blog om te zien wat voor mooie voorbeelden mijn collega-Dt-ers hebben gemaakt ? En natuurlijk doen jullie allemaal gezellig mee aan deze originele en niet zo moeilijke challenge ; er zijn weer mooie prijzen te winnen. Ook wil ik jullie nog wijzen op de challenge die loopt bij het KrejaTeja-team : Zeg het met bloemen , maar geen kaart. Je kunt nog tot 15 november meedoen. Ook daar is een mooie prijs te winnen.

Ik wens jullie een goed begin van de week en tot de volgende kaart !

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verpakking heb je ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig is dit originele bedank doosje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Christa!!
    Groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit ontzettend leuk gemaakt zeg, leuk kadootje!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuke verpakking heb je gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat merci doosje heb je weer prachtig gepimpt.
    heel leuk geworden.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Christa, wat een prachtig Merci doosje, dat zullen ze zeker leuk hebben gevonden. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card Christa, I love this Tilda and the colours you chose. I'm now a follower of your blog. hugs Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou dat ziet er heerlijk en ook nog heel mooi uit!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een prachtige creatie Christa :) Daar zullen Thea & jan wel heel blij mee zijn geweest!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja leuk was het zeker! Je Merci doosje ziet er heel mooi uit!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er super uit Christa!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je een super mooie verpakking gemaakt voor Jan en Thea! Super mooie details en een hele mooie kleur! Die dymo letters blijf ik ook super leuk vinden!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat prachtig gemaakt Christa.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb je creatie in het echt mogen bewonderen en vond het erg leuk en super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi doosje is het geworden. Een lieffie hoor.xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb jij het merci doosje prachtig opgepimpt, Christa. Ik vind het een geweldige combinatie, dat stoere van kaft papier met andere lieve kleuren(rood of roze).
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Christa, Ik vond leuk om je gesproken te hebben op de kreadoe. Heel mooi blog heb je...
    Wie weet tot snel! Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen