Volgers

donderdag 25 april 2013

DITJES EN DATJES ....



LIEVE BLOGVRIENDINNEN !


Eindelijk hebben we een paar heerlijk warme dagen .... echt genieten !
Ik heb vandaag geen nieuwe kaart voor jullie ( sorry ) , maar wel een paar berichtjes.

-
-
-
-



Bij dit blog ben ik vandaag gast-designer.
De opdracht was : For a Special Lady.
Ik heb mijn koninklijke kaart daarvoor ingestuurd.
En de Special Lady is dan natuurlijk Maxima ....




-
-
-
-



Afgelopen dinsdag heb ik mijn 2e workshop mogen geven.
Het was een super gezellige dag.
En ik ben blij dat Margo en haar zus Ilse een helemaal 
afgemaakte kaart mee naar huis hebben kunnen nemen.
Dit is de kaart die ze gemaakt hebben :




Ik heb nog 1 workshop-pakket over.
Daar zit alles in om deze kaart te kunnen maken.
Voor de liefhebber is het te koop.

christa.cornelissen@gmail.com

Ik heb nog 2 workshops gepland staan. LEUK !!
Eentje in de meivakantie en eentje op 14 mei.
Alletwee zitten ze al vol.

Vanaf nu geef ik workshops kaarten maken.
Bij mij thuis of op locatie.
In goed overleg is er veel mogelijk.
Heb je belangstelling ?
Mail me dan op
christa.cornelissen@gmail.com


-
-
-
-



Bij dit blog ben ik in de TOP 3 gekomen.
Super gaaf vind ik dat altijd als ze je kaart uitkiezen ....
En wel deze kaart :



-
-
-
-



Een beetje laat , maar ik wil het toch nog even vermelden.
Je kunt nog t/m morgen meedoen met onze challenge bij DML.
De opdracht is : Maak een kaart in bruintinten.


Deze kaart van mij is de midway-reminder :




Doen jullie nog mee ?
Er zijn nog niet zo heel veel deelnemers , dus een grote winkans !!
EN : We hebben een DT-CALL.
Heb je altijd al in een Magnolia designteam willen zitten .... GRIJP JE KANS !



-
-
-
-



Hier ga ik zaterdag as. heen !
En ik heb er nu al zin in ....
Misschien dat ik weer een paar van mijn blog-vriendinnen in het echt ga ontmoeten.
( Sinikka  en  Durvina bv.  :)  )

-
-
-
-

Ik ga weer gauw verder met 2 kaarten.
Dat worden de voorbeeldkaarten voor mijn workshop in de meivakantie.
Dan komen er een moeder en dochter ( vriendin van mijn dochter ).
Ze zijn gewend om 3d-kaarten te maken en hebben nog nooit ingekleurd.
Dat wordt dus een hele uitdaging voor ze. ( en voor mij .... )
Ik zal het maar niet al te moeilijk maken.

-
-
-
-

Bedankt voor jullie bezoekje !

TOT DE VOLGENDE KAART !








10 opmerkingen:

  1. Hoi christa,
    Wat een lange post!!!!maar wel veel te zien en te lezen proficiat met je gastdt.en je top 3 plaats.Veel plezier voor zaterdag ik had al ergens gelezen dat Durvina die dag daar ook is volgens mij met make en take???groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie post weer, je verwend ons maar met die mooie dingen van jou!
    En heel begrijpelijk dat je de top 3 hebt behaalt.
    Tot zaterdag.

    liefs. Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Christa met je top 3 plekje, super voor je.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat de workshop geslaagd was Christa, ik moet nog even geduld hebben...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat het zo goed gaat met je workshops en gefeliciteerd met GDT en de top 3 !! Veel plezier zaterdag en alvast een gezellig weekend, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor mij is de kaart van MM toch nieuw, super om te zien, geweldige details gebruikt!!! En gefeliciteerd met je top 3!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Christa, echt gaaf dat het goed gaat met de workshops. En gefeliciteerd met alle andere mooie berichtjes en kaarten.

    Fijn weekend nog,

    Groetjes,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al heb je Sam geen nieuwe kaart de kaarten die je ons laat zien zijn schitterend, fijn weekend liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wauw en nog eens wauw voor alle drie de kaartjes. Die met dat breiwerkje dat in de top drie staat is hylarisch vind hem helemaal cool.
    Die zou ik wel willen maken op een workshop van je. hahahahah.
    Meis wat een leuke creaties en suc6 met de workshops helemaal leuk.
    Ik mail je.

    Liefs, Lieb ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig leuk nieuws allemaal Christa!! En tuurlijk was je workshop geslaagd!
    Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen