Volgers

woensdag 22 januari 2014

WLVC .... DE TOP 3 VAN 2013 ....


LIEVE BLOGVRIENDINNEN !


Hier volgt een kopie van het bericht op het WLVC-blog :

( en let goed op de nummer 3 .... )




Dan is het zover.......DE TOP-3 2013........

De winnaar van onze top-3 2013 is geworden........

We konden er met z'n allen niet onderuit.....deze creatie is verdiend de nr. 1.....

Anneke

Heeeeeeel hartelijk gefeliciteerd Anneke ........

De prijs die jij hebt gewonnen is beschikbaar gesteld door de Mallenmolen
en als je mij even je gegevens mailt dan is de volgende prijs van jou.....


Dan  de nr. 2.......

Dat is geworden....Jacqueline met een schitterende kaart waar je naar blijft kijken....


Ook jij heeeel hartelijk gefeliciteerd en jouw prijs is beschikbaar gesteld door Gerda's Hobbyshop

en als je gegevens mailt aan mij dan mag jij binnenkort gaan shoppen in de webshop van Gerda.....is dat gaaf of niet?

Dan tenslotte onze nr.3 en dat is zéker niet de minste......

Christa met haar vintagekaart die zoveel indruk maakte op ons allemaal....


Ook jij heel hartelijk gefeliciteerd meis en jouw prijs komt van onze sponsor Art Journey en dat is deze geweldige stempel geworden...




Hoe gaaf is dit ??!!


Ik ben nog maar net met vintage bezig ....


En dan al in DE top3 van 2013 !


Ik ben er super blij mee.


En met mijn gave prijs ga ik zekers een super vintage

creatie maken ....






En hier zien jullie mijn kaart nog een keertje in het groot :







Bedankt voor jullie bezoekje.

Ik wens jullie een hele fijne woensdag.

Die van mij kan al niet meer stuk ....

Gisteren heb ik ook al een like en share aktie gewonnen
op Facebook bij het Scraphuis.

Deze gave nieuwe Magnolia stempel :



IK BEN BLIJ !!!!


14 opmerkingen:

  1. Wat superleuk Christ. Van harte gefeliciteerd met je gewonnen prijzen. Heel verdiend, deze was inderdaad ergggg mooi. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd en veel plezier met de gewonnen prijzen
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je gewonnen prijzen

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Christa met je top 3 plek van 2013.Dat is toch wel super!!!!!! groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creaties! Gefeliciteerd met je prijsjes :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw meis, wat een geluk heb jij en wat een mooie prijzen! Geniet ervan. Dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd Christa! Het is dan ook een erg mooie kaart en ik kan blijven kijken. Alles past zo mooi bij elkaar, super. En je andere creaties zijn al even mooi. Ik ga je gelijk volgen! Kom je nog een keer bij mij buurten? Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Christa,
    wat leuk voor dat je in de top 3 staat met je vintage kaart en dat je de like and share aktie heb gewonnen. Veel plezier met je prijzen maar dat zal vast wel lukken. Een hele fijne dag.
    Veel liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er heel goed uit allemaal.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd, Christa, 't is dan ook een pracht van een kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je top 3 Christa, 't echt een prachtig kaartje! Zoveel moois om te zien en die theekopjes zijn ook zo leuk! Geen ogen genoeg om alles te zien! Prachtig! En veel plezier aan je nieuwe, prachtige stempel! Daar komt ook vast zo'n prachtige kaart van!
    Dank je wel voor je lieve en leuke reactie! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey bofferd!! Een dikke proficiat met je gewonnen prijzen en je top 3 plekkie. Zoooooooo welverdiend. Je creatie is PRACHTIG!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Congratulations it is totally deserved your Art work always Amazing! Imagine what you will be like at the End of 2014! Have a Lovely weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat Christa!!
    Prachtige details heb je verwerkt op je kaartje zeg. Helemaal top gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen