Volgers

zondag 23 oktober 2011

Zeepjes en Kaarsen ....

Hoi allemaal op deze zonnige zondag !
Gisteravond ben ik weer eens lekker aan de freubel geweest , maar ik wilde een keer geen kaart maken.




Dit idee ben ik al een paar keer in blogland tegen gekomen en wilde ik ook zelf eens een keertje proberen : zeepjes en kaarsen inpakken. Ik heb er muziekpapier van Eline's huis voor gebruikt. Verder wat jute , kant , lint , touw , rood scrappersfloss , bedeltjes , roosjes en hartjes ( pons en stans ). Ze hebben een mooi plekje op de salontafel gekregen.




Geniet nog lekker van deze zonnige zondag !

Bedankt voor jullie bezoekje en tot het volgende bericht !

14 opmerkingen:

  1. Dit ziet er echt superdepuper uit!!
    Heel erg gaaf en sfeervol... oeh je brengt me op ideeen :)
    Groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk idee van je zeg! Ziet er prachtig uit.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat ziet dit er mooi uit. Een heel leuk idee. Ga dit zeker onthouden.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze zijn heel mooi geworden, Christa, leuk met dat jute er rond.
    Groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk! Ik zou het niet eens uitpakken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er ontzettend leuk uit! Leuk om cadeau te geven :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Christa, wat ziet dat er gezellig uit. Leuk idee zeg, ook om kado te doen! Groetjes ,Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi gedaan Christa en makkelijk om in huis te hebben... Bedankt voor je attente mail...lief!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schitterend gemaakt Christa.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dat er ontzettend leuk en mooi uit zeg!!! Leuk ook om als kadootje weg te geven, simpel om te maken (denk ik....) maar toch héél leuk!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Christa,
    Wat een geweldig leuk idee weer!
    Echt superleuk en vooral ook beeldschoon.
    Ik loop een beetje achter in blogland en las net je berichtje over je vader....ik wens je heel veel sterkte!
    Extra dikke knuffel en veel liefs,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er geweldig uit, Chtista, je kan het zo als cadeautjes weg geven en iedere ontvanger zal er erg blij mee zijn.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuk idee Christa en heel erg mooi gemaakt! Leuk om zomaar ergens neer te leggen maar ook heel leuk als cadeautje!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen