Volgers

vrijdag 9 september 2011

Belles 'n Whistles

Dit is een kopie van het bericht dat vandaag ook op het KrejaTeja-blog staat.
Bijna dagelijks worden daar nieuwe kaarten / projecten geplaatst door mijn collega-DT-ers en mijzelf. En vandaag ben ik aan de beurt....




Vandaag wil ik jullie 2 kaarten laten zien die ik gemaakt heb met 1 en dezelfde stempel. Deze lieve stempel is van Belles 'n Whistles en verkrijgbaar in de webshop van KrejaTeja ; de hele maand september zijn de stempels van dit merk in de aanbieding. Ik zou zeggen : Sla je slag ; ze zijn super schattig !! En ik had zomaar zin om 2 kaarten ermee te maken. Een rode variant en een blauwe variant. De stempelafdrukjes heb ik ingekleurd met de Derwent potloden.
Verder heb ik de volgende materialen gebruikt :

- Ursus Struktura cardstock
- Maja papier
- Kraft
- Naaimachine
- Nestabilitie hart
- Hartjes pons
- Kruissteek pons ( wel verkrijgbaar bij KrejaTeja ; staat momenteel niet in webshop )
- Magnolia-die Swirl
- October Afternoon letter-stickers

En zo zijn de kaarten dan geworden :




Challenge : Deep Ocean ( Hearts )

Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende kaart !!

13 opmerkingen:

  1. super hoor erg mooi gekleurd zeg!!leuk gedaan de zelfde sketch en stempel maar dan in hele andere kleuren gaaf hoor groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes, mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn beide erg mooi geworden, Christa. De diepe kleuren passen ook zo goed bij het bruine papier. En het stempeltje is en blijft een schatje!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw...beide zijn ze erg mooi! En wat heb je ze mooi ingekleurd met de derwents... Prettig weekend!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee snoesjes! Door kleuren een andere uitstraling! Die lettertjes vind ik er zo leuk bij!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Christa, ik vind ze allebei schitterend, erg leuk zo in twee verschillende kleurcombinaties. Zo zie je maar dat je dan toch weer 2 hele verschillende kaartjes krijgt. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allebei zijn het het prachtige kaarten geworden Christa! De stempel is erg schattig en geweldig gekleurd!
    Fijn weekend,
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn erg mooi en toch zo anders. Ik had ze al op de blog bij Thea bewonderd.
    Prettig weekend van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze ontzettend mooi!!!!
    Ik zag net dat we collega's zijn bij ATSC!!! Wat leuk!!!! Je maak ook wel supermooie dingen hoor, ben blij dat je er bij gekomen bent!!!! Succes!!!

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn alle twee heel erg mooi geworden, prachtig papier ook, helemaal super.
    groetjes Janny xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Georgeous creations, I love your images and designs. Fabulous hearts.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lovely cards...great pastel coloring!!! love how they looks so different just using different colors...
    thanks for playing with us at DOC
    baci

    BeantwoordenVerwijderen