Volgers

donderdag 1 september 2011

Work in Progress ....



Deze week is er nog niet veel uit mijn handen gekomen. Ik heb wel veel ideetjes in mijn hoofd , maar op de een of andere manier krijgen ze nog geen vorm. Dit is ook de eerste week dat de dochters weer naar school gaan ; de jongste voor het eerst naar de middelbare school. Al met al is het een beetje een onrustige en rommelige week geweest. Ook moest ik zelf erg wennen aan het feit dat Marlies ( de jongste ) dus ook niet meer thuis komt eten tussen de middag ; toch wel heel erg rustig....Gelukkig heb ik wel nog een paar oppaskids die komen eten. Voel ik me niet meteen helemaal nutteloos. Toch heb ik vandaag een begin gemaakt met 2 dezelfde kaarten ; waarom dat zo is zal ik uitleggen als ik ze in hun geheel post hier. En om jullie toch het idee te geven dat er hier wel degelijk iets in de maak is , laat ik jullie weer een klein sneakje zien. Ik hoop ze morgen af te krijgen. Vanavond ook nog even aan de freubel....

Bedankt voor jullie bezoekje !



7 opmerkingen:

  1. Hai Christa,

    Ja rustig als de kids weg zijn.
    De mijne heeft net haar ontgroening gehad en gaat vanaf volgende week op zichzelf.
    Je kaart wordt al heel mooi. Denk dat je de klok van Tim Holz gebruikt in je kaart. hihihihi.

    Nou ik wacht het af.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij ziet er nu al leuk uit!

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben nu al nieuwsgierig..............en mama zijn valt niet altijd mee:)

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er in elk geval veelbelovend uit Christa! Zelf ben ik ook niet erg productief de laatste tijd...dipje denk ik...haha!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat je nu al laat zien is schitterend dus niet lang wachtten met de rest hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben via scrappingann op je blog terecht gekomen en volger geworden. Leuke blog heb je en dit zal zeker ook mooi worden.
    Groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen