Volgers

zondag 4 december 2011

Toch een nieuwe kaart....

Hier ben ik voor de 2e keer vandaag. Ik kan jullie toch nog een nieuwe kaart laten zien. Ik had vanmiddag onverwachts tijd om er eentje te maken....





De schattige stempel is van Whiff of Joy en heb ik ingekleurd met de Derwents. Hier en daar wat Aleene's Glitter Snow aangebracht. De randen van het afdrukje heb ik bestempeld ( merk ? ) met Distress-inkt Stormy Sky. Het afdrukje is 3d opgeplakt met foamtape. De tekst-stempel is van Crafty Sentiments Design. De basis van de kaart bestaat uit maar liefst 4 lagen....blauw , rood en wit cardstock en kraft. Het mooie design-papier is van Echo Park Paper ( WinterPark ). Verder heb ik alleen nog maar wat plakparels gebruikt. En rondom de kaart heb ik mooi lint geplakt.

Het is voor mijn doen een vrij eenvoudige en strakke kaart geworden. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden ??
Bijna alles wat ik voor de kaart heb gebruikt komt uit de webwinkel van KrejaTeja ( klik op het desbetreffende artikel ).

Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende kaart !

Challenges :

- Derwent ( winter/sneeuw en foto-inspiratie )
- Deep Ocean ( "C" as cold and Christmas )
- Foto-inspiratie-blog ( potloden )

18 opmerkingen:

  1. hihi wat een lekker vrolijk stel op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoeppe en leuk die twee een vrolijk stel

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk vrolijk kaartje!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een schattige stempel zeg! Ik vind je kleuren bij elkaar ook heel erg mooi. Superleuk! Krijg helemaal zin in de koude winterse dagen zo :)
    groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zeg!! Je vorige creatie is ook erg leuk!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een prachtige kaart geworden Christa!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Morning sweetie WOW this is absolutely stunning!! Hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg schattig en lief is dit kerstkaartje :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Christa,
    deze mooie creatie had ik dus gemist. De nieuwe volgers staan niet in mijn leeslijst:-(
    erg mooi gemaakt en nog bedankt voor je leuke reactie:0)
    grzt Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie, vrolijke kerstkaart! Schattige afbeelding is het en wat heb je dat mooie gedaan met het lint rondom de kaart! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een mooi strak kaartje geworden! Echt een plaatje zoals altijd. Helemaal Top!!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje! Het afdrukje is echt schattig!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij het Derwentblog!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Christa,lief die stempel,mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Christa,

    Dank u voor uw deelname aan mijn challenge-blogje !
    Ik maak de winnaar nog bekend hoor, maar ons dochter is ziek op het moment.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een leuk kaartje, bedankt voor je deelname bij Derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijke vrolijke kaart. Helemaal sweet!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WAT EEN PRACHTIGE KAART heel mooi die kleur, bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super cute Christa! love your designing!

    BeantwoordenVerwijderen