Volgers

donderdag 8 december 2011

Weekendje Weg ....



De komende dagen zal ik niet in blogland aanwezig zijn. Ik ga nl. met scrap-vriendinnen op scrap-weekend in Noord-Holland. Voorheen werd dat weekend georganiseerd door ScrapArt ; nu door Scrap For Friends ( Linda , Hil en Cathy ).



Ik heb er zin in en ben benieuwd wat ze ons weer voor mooie dingen gaan laten maken.... En bovendien is het altijd super gezellig !!
Voordat ik richting het Noorden ga morgen , krijgen we eerst nog de uitslag van de nier van mijn vader ( wel of geen uitzaaingen.... ). Dus dat is nog wel even spannend.
Op de heenweg gaan we langs Scrapdelight in Nieuwegein ; lekker shoppen !!

Ik sluit af met zomaar een Gouwe Ouwe.... een keer geen kerstkaart.
Dit is ons scrapclubje : Betty , Hendrien , Ik en Inge.



Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende kaart ( as. maandag ).


8 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig weekend staat je te wachten!! Lijkt me erg gezellig! Mooie LO trouwens!
    Toch ook nog wel spannend morgen, hoop op goede berichten!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Christa, heel veel plezier!!! Zit je een beetje in de buurt van mij?

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil je een heel fijn weekendje weg wensen met je knutselvriendinnen... En ik hoop dat de uitslag van je vader goed zal zijn!
    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit prachtig gemaakt Christa.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je een heel fijn weekend(en ben jaloers) en tot maandag! xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, wat leuk...heel veel plezier...ben benieuwd wat je gemaakt hebt...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij ben je al weer onderweg naar huis, haha!! Ben wel benieuwd naar wat je gemaakt hebt. Hopelijk heb je goed nieuws gekregen!! En je LO is prachtig. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gezellig, ik hoop dat je een leuk weekend gehad hebt, en hopelijk heb je goed nieuws gekregen, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen