Volgers

maandag 2 januari 2012

1e Kaart in 2012 ....



Ik hoop dat jullie allemaal hele gezellige feestdagen hebben gehad ; wij in ieder geval wel. Vanmorgen heb ik de kerstversiering al opgeruimd .... ik heb volgens mij de lente in mijn bol. ( het is buiten gewoon warm en de natuur schijnt ook weer van slag te zijn )
Vandaag start er weer een nieuwe challenge op ons blog Dutch Magnolia Lovers. Dit keer is de opdracht bedacht door teamlid Samira : Maak een geboortekaartje met veel glitter en bling. Het is tevens een back-in-time challenge ; dwz. dat je een Magnolia-stempel moet gebruiken van minimaal 1 jaar oud.
En dit is mijn voorbeeldkaart geworden :



Ik heb een keer geen Tilda of Edwin gebruikt , maar een Magnolia-beer uit een oudere collectie. Ik vind hem zo schattig ! Hij is ingekleurd met distress-inkt.
Ook wilde ik al heel lang een keertje een schudkaart maken en dat heb ik nu dus eindelijk eens gedaan. Ik dacht dat het erg moeilijk zou zijn .... dat viel dus heel erg mee. Het was eigenlijk zo gemaakt. Omdat ik geen mica in huis had , heb ik een blaadje gelatine gebruikt als venster. En daarachter zitten hele kleine roze kraaltjes.
Wat heb ik verder nog gebruikt :

- witte , roze cardstock en kraft
- Magnolia designpapier
- handgeschept papier
- papieren doily
- Magnolia bloemenstans
- roosjes
- vlinderpons MS
- plakparels van ZVA
- hartjes pons
- paperclips
- scrappersfloss
- vlaggetjes van Maya Road
- nestabilitie
- faux-stitching ( met naaimachine ; zonder draad in de naald )
- distress-inkt Vintage Photo

Ik ben niet zo van de glitter en bling , maar ik vind dat mijn kaart door de parels en de mica genoeg blinkt....
De meeste spullen die ik voor de kaart gebruikt heb komen uit de webwinkel van KrejaTeja.
Ik hoop dat jullie het een leuke challenge vinden en ik zou zeggen : Doe gezellig mee !!

Challenges :

- Craft Us Crazy ( Anything New )
- Crafters Companion ( Love is in the air )
- Duymelot ( foto-inspiratie )
- Simply Magnolia ( Celebrate )
- Magnolia Stamp Lovers ( Kraft )
- Stempeltraume ( Anything Goes )
- Joanna Sheen ( Celebrate )

26 opmerkingen:

  1. Wow its just beautiful and what a sweet bear! Chanelle xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Christa,
    Wat een mooi roze kaartje is het geworden. Leuk dat gelatine blaadje. Dat faux-stitching is ook gaaf zeg. Prachtig eerste kaartje in 2012 hoor! xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje Christa! En die gelatine blaadjes zijn ook mooi, dus binnenkort ook maar eens gebruiken! En je vlaggetjes zijn ook super leuk Christa...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat doen deze kleuren het toch goed!!! een super mooi resultaat!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er schitterend uit Christa!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt. Ontzettend leuke details heb je gebruikt! Wij hebben vanochtend ook alle kerst spullen weggehaald. Weer licht en ruimte in huis. De boom nam een hoop licht weg.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk geboortekaartje Christa!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart geworden hoor Christa! Erg leuk, wil dat ook al een tijdje maken zo'n schudkaart. Gelukkig dus niet zo moeilijk. Voor kinderen natuurlijk geweldig om te krijgen. Hoe heb je t precies gedaan? Vind het gelatineblaadje wel een vondst van je! En die doily-flowers maken t natuurlijk helemaal af, ben er helemaal verslingerd aan.

    groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Christa, en wat een leuke stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo af en toe wat bling bling en lekker veel glitter kan toch heel mooi zijn hoor!! jouw kaartje is dan ook echt super mooi!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superlief kaartje hoor!!!!! Leuke stempel en mooie combinatie met de kleurtjes gemaakt. Top.
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super lief kaartje Christa, heel erg mooi! Kraft met roze blijft mijn lievelings combinatie, heb er ook toevallig weer een kaartje meegemaakt.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend lief kaartje zeg, wat een schattige stempel, heel mooi!!!!

    groetjes arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende babykaart met zo'n lieve beer, Christa!
    En zo zit hij daar lekker blij met zijn bolle buikje tussen al die mooie accentjes.
    Nog de beste wensen in het nieuwe jaar!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatje Christa en leuke details.
    Nog bedankt voor je mooie kaart met de feestdagen.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een super schattige schudkaart Christa! Mooie details en een heel lief beertje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. what a gorgeous card, and oh my this just reminds me that I still have not used my sewing machine bought specially for my crafting, must have a go, as this is so inspirational
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, a wonderful card!

    MauMau
    StempelTräume

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooh deze kaart is geweldig Christa! Helemaal prachtig :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat een gave kaart Christa, leuk dat je meedoet met de challenge van Duymelot!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful work - - thanks for joining the Joanna Sheen Monthly Challenge.

    Wendy -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Great creation, love it

    Thanks for joining in the Crafter's Companion Challenge this month.

    Happy New Year

    Ali x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super lief kaartje is dit zeg!!!
    Heb zojuist even op je blog rondgeneusd en wat maak je prachtige creaties zeg!!!! Je hebt er weer volger bij hoor!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow such a pretty card. I love it!! Thanks for joining us on the Joanna Sheen Monthly Challenge.... hope to see you again next month.
    Sandra x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Christa,
    wat een lief schudkaartje zo met dat roze, erg lief.
    Bedankt voor het meedoen aan de Duymelot challenge en graag weer tot de volgende keer,
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Christa,
    wat een lief schudkaartje zo met dat roze, erg lief.
    Bedankt voor het meedoen aan de Duymelot challenge en graag weer tot de volgende keer,
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen