Volgers

donderdag 5 januari 2012

Kerst-Kaarten....en Sneakje....



Wat is het toch een snert-weer vandaag.... We zitten echt midden in de herfst volgens mij. Een beetje winter mag het toch nog wel worden , hoor. Ik wil jullie vandaag laten zien wat voor een prachtige zelfgemaakte kerstkaarten ik heb mogen ontvangen ; ze hangen hier nog steeds te pronken. Allemaal heel erg bedankt voor de moeite die jullie hebben genomen ; dat waardeer ik enorm. Bovenaan dit bericht een Sneakje van de kaart die morgen op mijn blog komt....















Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende kaart !!

6 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat je dat waardeerd, ze zijn prachtig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zeg! Volgend jaar ga ik een blogcandy doen met insturing van kerstkaarten, ik wil ook zulke mooie ontvangen haha!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow ze zijn je niet vergeten :D
    gaaf zeg!

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaartjes heb je ontvangen zeg! Ben ook benieuwd naar jou kaartje!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaarten heb je gekregen Chrisa... Leuk om te bewaren...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Chris.
    Mooie kaarten heb je gekregen zeg,leuk

    En eentje komt me heeel bekend voor:-) wel heel leuk om die hier dan nog even terug te zien!
    Groetjes
    Betty

    BeantwoordenVerwijderen