Volgers

maandag 30 januari 2012

MARLIES 13 jaar !!!!



Vandaag wordt onze jongste dochter Marlies alweer 13 jaar....Waar blijft de tijd !! Ik wil heel graag de volgende prachtige kaarten met jullie delen die ze al heeft gehad voor haar verjaardag :

Van Martine :



Van Mieke :



Van Nicole :



Van Astrid en Larissa :



Van Annika :



Van Annette :



Van Hennie :



Zijn ze niet geweldig mooi allemaal ! En zo lief dat jullie mee hebben willen doen met deze verjaardagscandy.... De post is nog niet geweest vandaag , dus wie weet wat voor moois er nog meer komt vandaag. De candy loopt trouwens nog tot zaterdag 4 februari....

Deze komende week ga ik werken aan mijn creatie voor Marlies : een lay-out met 2 foto's van haar. Een soortgelijke lay-out heb ik ook voor onze oudste dochter gemaakt toen ze 13 jaar werd. Ik had het eigenlijk al af willen hebben , maar omdat het met mijn vader niet zo goed gaat is het me niet gelukt. Hij blijkt uitzaaingen in de longen en botten te hebben en deze week gaat hij starten met bestraling. Prognose ?? Deze week zou ik eigenlijk op midweek gaan met 3 scrapvriendinnen. Dit heb ik helaas af moeten zeggen.

Dit zijn de foto's die ik ga gebruiken voor de lay-out ( maar dan in zwart/wit ) :




En dit is de lay-out die ik destijds voor onze oudste dochter Noortje heb gemaakt ( die hangt in een 30 x 30 lijst op haar kamer ) :



Marlies wil haar lay-out in de kleuren zwart , wit en blauw. Ik ga mijn best doen en hoop hem deze week af te krijgen.

Haar verjaardag hebben we afgelopen zaterdag al gevierd ; vanavond gaan we nog lekker een hapje uit eten met z'n viertjes.

Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende kaart !!

16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Marlies en maak er een prachtige dag van!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je dochter en succes met de layout! Die van je andere dochter is erg mooi!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your daughter is just so beautiful I bet you are so proud of her!

    What beautiful cards she received as well all of them just super and so special.

    Thanks you for your lovely comment on my blog you asked if I use a light box which I don't but I have do have a nightmare taking pictures and I'm never happy with them!

    Love Chanelle xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk gefeliciteerd met je dochter!!! Ik wens jullie een heel gezellige dag toe. Het is me jammer genoeg niet gelukt om een kaartje te maken maar dat mag jullie pret niet drukken ;)

    Veel plezeir!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Chirsta met Marlies.
    Wat een prachtige kaartjes heeft zij gehad.
    Harststikke leuk.
    Een fijne dag gewenst.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaarten heb je gekregen Marlies! En wat een prachtige foto van jou op mama's blog. Hoop dat je een hele fijne verjaardag hebt gehad en succes met kiezen, ben blij dat ik het niet hoef te doen.....
    Groetjes annika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! En wat heeft ze al veel prachtige kaarten gekregen zeg.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Marlies van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog een hele fijne avond gewenst. Geniet ervan. Christa jij ook natuurlijk van harte met je knappe dochter. Suc6 met je je LO´sen heel veel sterkte met je vader, sjonge das niet niks!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marlies, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een fijne avond gewenst!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. christa en marlies gefeliciteerd met je 13e verjaardag en wat heb je een hoop mooie kaarten gehad, super.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. christa ik doe het nu maar met 2 berichtjes want dit is al de 4e keer dat ik het probeer.
    wat jammer dat je midweek niet doorgaat maar je vader gaat nu natuurlijk voor. Sterkte ermee en succes met je l.o.
    Ik vind die van je andere dochter ook erg mooi.

    liefs paula ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd met je dochter, en wat heeft ze al een prachtige kaarten ontvangen zeg!!!
    Wat vervelend van je vader zeg wens jouw en je familie veel kracht en sterkte toe!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd met je dochter!!! Wat een schitterende kaartjes heeft ze gehad zeg, prachtig!!!!
    Maar wat een verdrietig nieuws van je vader..... wil jullie heel veel sterkte toewensen!!!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alsnog gefeliciteerd Christa! Het zal vast een mooie scrap worden met zulke prachtige foto's!
    Heel veel sterkte met je vader. Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Christa,
    ik heb me opnieuw aangelmeld en nu sta je in mijn bloglijst:0) wat een prachtige Lo's heb je gemaakt!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alsnog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Marlies. Ze heeft hele mooie kaarten ontvangen. De LO van je oudste dochter is prachtig! Veel sterkte voor jou en je familie, hopelijk helpen de bestralingen je vader. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen