Volgers

vrijdag 6 januari 2012

AHOY ....

DIT IS EEN KOPIE VAN HET BERICHT DAT VANDAAG OOK OP HET KREJATEJA-BLOG STAAT....



Allereerst wil ik jullie bedanken voor de vele reactie's die we hebben gekregen op ons eerste "Hetzelfde , maar toch anders...." - project. Erg leuk om te lezen dat het gewaardeerd wordt. Jeanet en ik vonden het in ieder geval erg leuk om de spits af te bijten. Wordt vervolgd....

Dan over naar mijn kaart van vandaag.



Dit lieve stempelafdrukje lag nog te wachten om gebruikt te worden. En met het opruimen van de kerst-scrapspullen vond ik een restje prachtig Maja-papier. Met die twee dingen ben ik aan de slag gegaan en dit is er van geworden :



Een "Zomaar-kaartje" ; voor vele doeleinden te gebruiken.

Wat heb ik gebruikt :

- bierviltje ( rechthoekig )
- Maja kerst-papier
- Nellie Snellen stempel ( ingekleurd met distress-inkt )
- wit en groen cardstock , kraft
- touw
- foam-tape
- anker-bedeltje
- plak-parels
- letter-stickers
- vlinder-pons
- naaimachine
- distress-inkt Vintage Photo ( voor de randjes )
- Quickutz-stans gras
- bloemen en roosjes
- Tim Holtz-stans boom ( chipboard )
- glossy accents ( als lijm )
- afdrukje uitgestanst met een mal ( merk ?? )
- papieren doily

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met mijn kaart.
Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende kaart !

16 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaart, met super leuke details erin verwerkt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Christa, wat een schattige kaart is dit!! Ik vind het zo leuk al die laagjes over elkaar!
    Nog bedankt voor je ractie op miujn blog. Je vroeg naar die challenges, ik zoek die altijd op bij Feline Playful. Dat is een blog waar alle challenges verzameld staan en waar ze ook dagelijks de winnaars op zetten. Het wordt gerund door vrijwilligers want het is best een klus om dat te doen denk ik, maar wel super handig. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Christa!! Geweldig zoals je met het verschillend papier aan de slag bent gegaan. Prachtig al die laagjes én de details!! En idd zo'n sweet stempeltje. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een schitterende kaart Christa!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Écht een kaartje waar je even voor moet gaan zitten om alle mooie details te bekijken. Supermooi!!!!! Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow!You really amaze me every time I visit your blog!This is absolutely stunning!Love the scene you have created,so many gorgeous details!x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een superkaartje Christa, heel mooi met die verschillende laagjes en de vele details!!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zeg met al die restjes zo'n kaartje maken...:-)
    Prachtig en lekker scrappy! een cutie!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Christa wat een onwijs leuk kaartje heb je weer gemaakt. Zulke leuke details heb je weer gemaakt. De sterren heb ik bij Doe@ding gemaakt. Ze hebben hele leuke stansen te koop van my favorite things. Kijk maar eens op hun website.
    Fijn weekend.
    Groetjes Astrid & larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind dat je weer een prachtig kaartje heb gemaakt Christa, leuke combinatie met het Maja-papier.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooohhh wat een prachtig mooi kaartje Christa, super!!!! Wat een lief afdrukje!!
    fijn weekend!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is helemaal geweldig Christa, echt weer een Christa kaart! (en dat is zeker een compliment haha) Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ohhhhhhhhh wat een lieffie ik ben helemaal eens met Jeanet een echte Christa kaart zo mooi

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Christa,
    Wat een geweldig mooie kaart weer....en wat blijft ze schattig he... het piraatje...
    Het is een van mijn meest gebruikte stempels.
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. en weer een mooi kaartje Christa, super!!!!

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is weer prachtig Christa, helemaal geweldig!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen