Volgers

maandag 4 februari 2013

BEE MINE ....


LIEVE BLOGVRIENDINNEN !

Ik hoop dat ik jullie nog niet verveel met mijn kaarten.
Vandaag heb ik er al weer eentje.
Het is mijn voorbeeldkaart voor 2 DT-challenges.
Namelijk Tilda's Town en Dutch Magnolia Lovers.


---------------------------------------------------------------------

Bij DML is de opdracht bedacht door collega Wilga :
Maak een kaart / creatie met als thema Valentijn.
Op ons blog staan nog meer prachtige en 
inspirerende voorbeeldkaarten.
Doen jullie mee ?
Jullie hebben 2 weken de tijd.




-----------------------------------------------------------------------


Bij Tilda's Town is de opdracht : Be Mine.
Ook op dit blog vind je prachtige voorbeelden.
De random winnaar krijgt een coupon van $10 ;
te besteden in de webshop.
En het DT kiest een TOP 5.
Doen jullie mee ?
Jullie hebben 1 week de tijd.




----------------------------------------------------

En nu willen jullie natuurlijk graag de kaart zien.
Ik heb een al wat oudere Tilda gebruikt.
Tilda with Bee uit de Chasing Butterflies collectie.  
Ik heb gekleurd met Copics en Derwents.

Copics voor de huid : E0000 , E000 en E00
Derwents : 040 en 650


En dit is de kaart in zijn geheel :


Ik hoop dat jullie hem leuk vinden ....

INGREDIENTEN :

- papieren doily
- wit en zwart cardstock
- DP uit restjesbak ( merk ? )
- Zutter Distrezz It All
- distress-inkt Black Soot
- naaimachine
- stans Tim Holtz ( Butterflight en vogelkooi )
- stans Magnolia ( kat en swirl )
- bloemen en roosjes
- plakparels
- pons vlinder en kruissteek
- stukje filmstrip van Ranger
- veertje
- 3d foamblokjes
- tekst in WORD gemaakt
- metalen klemmetje met ketting

Dit was het weer voor vandaag.
Bedankt voor jullie bezoekje.



CHALLENGES :

- MDUC ( Love is in the air )
- Magnolia Mania ( anything goes with hearts )
- You , Me and Magnolia ( Valentijn .... Liefde is )
- Marvelous Magnolia ( anything goes )
- Stamp and Create with Magnolia ( Spring themed image with some flowers )
- Inky Chicks ( bingo : flowers , image , diecut )



TOT DE VOLGENDE KAART !


32 opmerkingen:

  1. Ik vindt het een geweldige kaart. Leuk om juist deze Tilda nog eens te zien. Super kleurkeuze. De kleine kat vindt ik wel zooooo lief.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk?? Leuk??? Het is een geweldig mooi kaartje!!!! Wat onwijs leuke kleurtjes heb je gebruikt, het is écht weer een kunststukje hoor!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En je vraagt of ik hem leuk vind??? Nou ehhhh nee.... ik vind hem niet leuk... IK VIND HEM GEWELDIG!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Christa, this is so lovely! Beautiful color combo and love those feathers.

    Much Love.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi vind ik je kaartje heel leuk het bijtje en dan die tekst erbij echt een bjoetie!!!!En ja ik heb zin in woensdag ben de dagen al af aan het tellen.ha ha ha groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Christa, op een mooie subtiele manier de kleur geel toegepast, ik ben volger van je blog geworden, maar daarvoor keek ik ook al heel veel op je blog hoor! groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van Mij mag Je wel 10 van zulke mooie kaartjes laten zien hihi.
    Ik geniet er van.
    Dus vervelen,echt niet,wanneer komt de volgende?

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, deze kaart is prachtig!
    Leuk om deze magnolia voor een valentijnskaart te gebruiken.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer ontzettend mooi deze kaart, je hebt ook hele aparte kleuren gebruikt, echt weer een wauw kaartje!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart. Leuk met het geel/ zwart en toch ook hartjes. Met een bij passende tekts. Je heb veel leuke details gebruikt en Tilda schitterend ingekleurd. En nee ik ben je kaarten niet zat. Ik zal zeggen ga zo door
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje Christa, wat maak jij toch mooie kaarten zeg! Geweldige kleurencombinatie ook, en dat gestanste poesje vind ik zo lief! Groejtes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh this is so so so fab ! Love all details, oh and the cat is so cute with the collar !
    have a nice day !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke kaart Christa!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave kaart zeg, mooi hoor in deze kleuren combi!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier ben ik dan eindelijk weer in vol ornaat en helemaal opgeknapt, hahaha!! Wat een prachtige kaarten heb ik gemist Christa en je kleurwerk wordt maar mooier en mooier. Je kaarten zijn stuk voor stuk bjoeties en een lust voor het oog. Succes a.s. woensdag!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Christa,
    Het is weer een echt kunstwerkje, lekker veel details, veel lagen en mooi ingekleurd, toppertje weer...

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hij is echt supersss, heel leuk, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Christa, wat een prachtige kaart heb je gemaakt! De kleuren combinatie van geel met zwart is heel mooi. Helaas kan je bij ons, Miekelotte is challenging you, niet mee doen. Volgens de voorwaarden mag je met maximaal 3 challenges mee doen.
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi geheel is het weer, de kleuren vind ik ook super samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind hem heeeelemaaal supers! Zo leuk bedacht! Tekst en stempel. Gaaf idee. En een heel leuk ontwerp.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een schitterend kaartje Christa, weer zoveel leuke details, super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart Christa! Al die leuke bijelkaar passende details...super weer!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fabulous card, love the colours used. Thanks for joining us at Stamp & Create with Magnolia x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Christa,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met een heel bijzondere kleuren combi en veel mooi uitgewerkte details. Een echte top kaart. Ik vermoed dat je je heb vergist bij het inloggen, want je kaart is bij de beginners terecht gekomen. Twee weken terug had je hem wel in de goede groep staan als ik me dat goed herinner. Zou je hem nog even willen verplaatsen. Alvast hartelijk dank hiervoor en natuurlijk ook dank voor het meedoen bij Marvelous magnolia en graag tot een volgende keer.
    met lieve groet van mij,
    Dorohy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Christa
    Thank you for entering this beautiful card into our challenge at Marvelous Magnolias. I love the colours you have used,
    Hugs
    Chris x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Cute card. Thanks for playing along with us at MDUC this week. Hugs,Janne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. very cute card!! Very creative!!
    Thank you for joining in the fun this week with the Love is in the air theme at MUDC
    hugs......

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Fabulous creation...Love all your added embellishments and your super cute image. Truly a great one for a Spring Theme. Thank you for joining us at Stamp and Create w/ Magnolia.

    Calypso

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Fabulous card and gorgeous coloring! And so many wonderful details. Thank you for playing along with the Stamp and Create with Magnolia Spring Flowers Challenge. We will have another fun challenge for you tomorrow. We hope you can play along again soon!
    ~Lacey
    www.stampandcreate.com
    Stamp and Create with Magnolia Owner

    BeantwoordenVerwijderen