Volgers

dinsdag 5 februari 2013

MIJN 1e WORKSHOP ....





LIEVE BLOGVRIENDINNEN !

Morgen is het zover ....
Dan ga ik mijn allereerste workshop geven.
Het is iets waar ik lang over getwijfeld heb.
Maar toen een trouwe volgster mij vroeg 
of ik geen workshops wilde gaan geven ;
toen sloeg de twijfel om in enthousiasme !
En zij is ook degene die hier morgen de eer
heeft om als eerste van mij "les" te krijgen.
Anders gezegd : Zij is proefkonijn.
Margo : Je bent gewaarschuwd !!  :) :)
We gaan een afdrukje inkleuren met Derwent.




En daarna daar een kaart mee maken.
Ik hoop dat ik mijn werkwijze een beetje kan overbrengen.
En als het van beide kanten goed bevalt , 
dan ga ik in de toekomst wat vaker workshops geven.
Ik weet dat ik niet zo gunstig woon ( Limburg ) ,
maar misschien kan ik ook workshops geven bij iemand thuis.
In overleg is veel mogelijk.
Eerst morgen maar even afwachten.




En dit is het workshop-pakket dat ik klaar heb gemaakt :




Natuurlijk laat ik jullie weten hoe het gegaan is.

--------------------------------------------------------------------------------------------


Ondertussen ben ik met een nieuw kaartje bezig.
Met deze ingekleurde Edwin :


Wordt vervolgd ....

-------------------------------------------------------------


Bedankt voor jullie bezoekje.
Ik waardeer het enorm als jullie een reactie achter laten.

TOT DE VOLGENDE KAART !


29 opmerkingen:

  1. dat wordt vast een schitterende kaart.
    Jammer dat we zo ver uit elkaar wonen, want anders had ik graag een workshop gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bezige bij, het komt morgen helemaal goed, wat gaan ze een ontzettende mooie kaart maken, succes!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een geweldige creatie Christa en het workshop-pakketje ziet er piekpijn uit! heel veel suc6 morgen, maar dat gaat vast en zeker goed komen:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Limburg is super gunstig, want ik woon daar ook. Heel leuk workshop paket en een super kaart. Ik kom in elk geval even kijken om te lezen hoe het is gegaan en natuurlijk om de kaart met Edwin te zien.
    Veel plezier morgen
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het workshoppakket ziet er toppie uit, net als je kaartje, heel veel succes met je workshop, zal vast lukken, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi pakketje Christa! Wordt een toppiekaart!
    Heel veel succes en plezier morgen!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a wonderful card Christa, beautiful colours and a lovely image!
    Have a nice week!
    hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel succes, maar dat gaat wel lukken.
    Xx
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Christa.hier je proef konijn maar dat wil ik morgen zeker zijn het pakket ziet er heel gaaf uit.ik zie je morgen heb er veel zin in!!!!groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je workshops ga geven. Ze gaan een schitterende kaart maken. We mogen toch wel mee genieten met de resultaten? Succes morgen en ik weet zeker dat het goed gaat.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Met zo'n pakket kan er helemaal niets mis gaan...een geeweldig mooie kaart!!!! Heel veel succes morgen!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooohhhhh, ik wil óók zoiets geweldigs maken.........kun je geen pakketje opsturen want ik vrees dat Lekkerkerk niet écht in de regio ligt, hihihi. Wat een bofferd dat ze van jou een workshop krijgt.......écht wel!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Succes hoor!!!! Gaat vast helemaal goed komen!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Christa,

    Wat een ontzettend schitternd pakket heb je samengesteld, het ziet er geweldig uit.
    Heel veel succesvandaag maar dat gaat zeker goed komen.

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WAUW................wat een ontzettend mooie en gave kaart!!!
    Zie net tot mijn schande dat ik nog geen volger bij je was.(nu wel)
    Knuff Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh een schitterende kaart Christa!! Het pakketje voor je workshop ziet er professioneel uit. Leuk met je eigen kaartje erbij.
    Heel veel succes maar dat zal vast en zeker lukken!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wowww Christa,wat is die schitterend zeg.
    Veel succes hoor.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou .... dat gaat wel lukken hoor Christa, je voorbeeldkaartje is helemaal geweldig !! Succes met je workshop !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart zeg!!!
    En veel succes met je workshop, gaat vast goedkomen hoor :)

    groetjes
    v
    era

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig mooi kaartje Christa.
    Echt schitterend.
    Veel succes met Je workshop.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Christa, dat gaat jouw zeker lukken hoor, je heb alles goed voor elkaar en je kaart is schitterend. Succes!!! Groetjes marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een heerlijk romatisch kaartje zeg!!!! S6 met je workshop!! En ik ben benieuwd naar wat het gaat worden met Edwin.......

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig kaartje en wat spannend je eerste workshop, je voorbereidingen zien er perfect uit dus het gaat vast een succes worden hoor !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. En hoe was het vandaag? Volgens mij moet het een succes zijn geweest! Ben zo benieuwd naar je ervaringen meis. Je kaart en pakket zag er al tiptop uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ow... Limburg... Dat is idd een beetje ongunstig ;-) Maar ik hou alle mogelijkheden nog even open staan hoor!!! Wie weet kan ik wat enthousiaste mensen bij één trommelen ;-) Wanneer ik minder druk met de (borst)voedingen LOL

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel goed gelukt het kaartje! mooi resultaat. Jammer dat je zo ver weg woont voor mij, anders wist ik het wel. groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nou het resultaat heb ik op Margo haar blog bewonderd en was helemaal super!
    Je voorbeeldkaart + pakket is helemaal geweldig!
    Leuk die gehaakte rand rondom die ovale mal.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. I can't wait to see your card with Edwin !
    And i can't wait to see one for your creation with a Teddy Bo's image ;-)
    Your blog is superb !
    Have a nice week-end
    xx

    BeantwoordenVerwijderen