Volgers

zaterdag 9 februari 2013

START TFM ....



Vandaag is het dan eindelijk zover ....
De start van ons challenge-blog TFM.

Time for Magnolia Challenge

En tijdens de aanloopperiode hebben we al zoveel
enthousiaste reacties gehad en zoveel volgers hebben zich
al aangemeld ; helemaal geweldig !
De oprichtster Chantal en de designteam-leden hebben 
al veel werk achter de schermen verricht.
En we zijn blij dat we nu eindelijk "LIVE" kunnen gaan.


Ik ben super blij dat Chantal mij heeft gevraagd in het team.
We zijn als leden van het designteam opgesplitst in 2 teams :



En vandaag mag Team Tilda de spits afbijten !
Jammer voor mij , want ik zit dus in Team Edwin.
Dus voor deze challenge heb ik geen voorbeeldkaart hoeven maken.
En dus ook niks om jullie te laten zien .... sorry.
Maar ga in ieder geval even kijken op ons blog.
Mijn collega's hebben echt prachtige kaarten gemaakt !
De opdracht voor deze 1e challenge is : ALLES MAG.
Lekker makkelijk , lekker ruim.
We hopen op heel veel deelnemers ....
De prijzen zijn ook niet mis.


De prijs voor de random winnaar wordt aangeboden door Creashop Duymelot:


Daarnaast zullen wij eenmalig een extra prijs uitreiken aan de winnaar van de TOP 3 gekozen door het Designteam, omdat dit onze eerste challenge betreft. De prijs voor de Winnaar van de top 3 (en tevens gastdesigner) wordt aangeboden door Harlekino Hobby en betreft een Magnolia-goodies Pakket ter waarde van €75,00!!!

HOE GAAF IS DAT !


----------------------------------------------------------------------------------



Gisteren is ook de nieuwe challenge gestart bij Tilda's Town.
Ook daar zijn we als designteam-leden opgedeeld in 2 teams ;
 Team A en Team B.
Dit keer is Team A aan de beurt.
Alweer pech voor jullie .... niks om te laten zien.
Want ik zit in Team B.
De opdracht is hier ook erg makkelijk : ANYTHING GOES.
Ik hoop dat jullie ook hier toch even gaan kijken op ons blog.
Mijn collega's hebben super mooie kaarten gemaakt.
En doen jullie mee ?


----------------------------------------------------------------------------------

Ik hoor jullie denken ....
Krijgen we nou echt niks meer te zien hier ??
Sorry , geen kaarten vandaag.
Om het goed te maken heb ik 2 ingekleurde afdrukjes.
Ik ben de afgelopen tijd weer flink wat aan het oefenen met de Copics.


Het is zo zonde om ze niet te gebruiken.
En ik vind het resultaat ook altijd best wel mooi.
Het kost me alleen veel meer tijd om een afdrukje in te kleuren
met de Copics  in vergelijking met de Derwents of de Distress-Inkt.





De kaart met Edwin is al af , maar kan ik nog niet laten zien.
De kaart met Tilda is in de maak.
Nog even geduld dus ....

---------------------------------------------------------------------------

Hier in het Zuiden is het karnaval los gebarsten.
Maar niet voor mij hoor ; ik houd daar helemaal niet van.
De dochters en manlief hebben wel lekker een weekje vakantie.
Dus lekker veel freubel-tijd misschien !

Ik wil jullie bedanken voor jullie trouwe bezoekjes.
En de lieve reacties ; zo'n genot om te lezen !
FIJN WEEKEND ALLEMAAL.

TOT DE VOLGENDE KAART !



17 opmerkingen:

  1. Erg mooi zijn je afdrukjes! Ik vind de bovenste van gezicht kleuren veel mooier dan edwin! En zijn kleren zijn volgens mij heel anders gekleurd dan tilda maar ik vind ze allebei wel erg leuk :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel ontzettend leuk ingekleurd, ik wacht weer af:)!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Christa

    Ik ga zeker mijn best doen hou ook niet van carnaval dus ga oefenen en hopelijk komt er uit om te plaatsen.

    Groetjes en een fijn weekend Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Christa, je afdrukjes zien er prachtig uit! Ik ga eens gauw kijken op het nieuwe blog, die prijzen zijn wel erg verleidelijk om iets moois voor te gaan maken! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow zeg wat kan je ook mooi kleuren ,super christa xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig mooi Ingekleurd Christa.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi ingekleurd je afdrukjes.Ben al op de andere blogs gaan kijken mooie voorbeelden hebben de dames gemaakt.Jammer dat je geen kaartje hebt voor ons maar we wachten af.Fijne vrije dagen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Christa, nou ik ben heel blij om deze prachtige afdrukjes te zien zeg!!! Wat een bjoeties!! Je hebt echt talent met die copics! Enne.... ik weet dat er iets moois aan zit te komen voor je volgers waarmee je ze zeker nog kunt gaan verblijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben even wezen kijken en je kaart is weer schitterend. En deze stempels heb je prachtig ingekleurd.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahaha je hebt echt het verkeerde team gekozen. En inderdaad jammer voor ons!!!
    Hele mooie afdrukjes en super gekleurd
    Gr Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gaaf gedaan.
    Lieve groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kleurwerk Christa!! Jij weet wel hoe je ons nieuwsgierig moet maken, hahah. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat kleuren met de copics is idd erg mooi, ik heb er nog nooit mee gekleurd dus ik weet ook niet hoe het kleurt, maar jij doet het schitterend, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wouw dit met de Copics ziet er super uit, we wachten met smart op het eindresultaat!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. sooo, die met dat konijntje is schitterend Chris. Mooie combinatie van die kleuren!!
    En ben heeel benieuwd natuurlijk naar wat er weer voor moois mee gemaakt gaat worden.
    Al lekker kunnen freubelen in de carnavalsweek??

    Veel groetjes,
    Betty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou, nou, Christa! Je krijgt het nog heel druk met al je Magnolia DT werk.
    Gefeliciteerd en geniet ervan.
    Trouwens, jouw afdrukjes beloven ook veel moois! Heel mooi ingekleurd.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tilda en Edwin zijn mooi ingekleurd. Ben benieuwd wat je ervan gaat maken.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen