Volgers

vrijdag 1 februari 2013

START MCC ....



LIEVE BLOGVRIENDINNEN !

Vandaag start ons nieuwe challenge-blog MCC.


En als jullie trouw mee gaan doen , dan hebben jullie
in december in ieder geval 22 kerstkaarten klaar.
GEEN kerstkaarten-stress meer !
Hoe fijn is dat ....

Ik ben super blij dat Patricia mij in het DT heeft gevraagd.
Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn kerstkaarten.
De 1e challenge is een makkelijke :
ALLES MAG , als het maar duidelijk een kerstkaart is.
En natuurlijk is een Magnolia-stempel verplicht.


Ik heb gekozen voor Dancing Tilda With Stars uit de
Little Christmas collectie van 2012.


En ik heb gekozen voor niet-traditionele kerst-kleuren ....


Mijn kleurwerk is een combinatie van Copics , Derwents en een beetje Chalk.
Copics : E0000 , E000 , E00 , W00 , W1 , Y0000 , Y000 , Y00 , Y02 en 0.
Derwents : 300 , 650 en 690.



 

Ik zal jullie niet langer in spanning laten wachten ....
Hier komt de kaart in zijn geheel.
-
-
-
-



INGREDIENTEN :

- wit cardstock en Magnolia designpapier
- distress inkt Black Soot
- naaimachine
- Go Kreate mal
- verbandgaasje
- lint , belletjes , flossdraad , brads , vilt
- Quickutz stans sneeuwvlok
- Magnolia stans harttag
- Tim Holtz stans wings
- randstempel ( merk ? )
- 3d foamblokjes
- hartjes pons
- Unique duifjes en sterretjes
- gipsen engeltje ( merk ? )
- tekst-stempel ( merk ? )


Gaan jullie even op het nieuwe blog kijken ?
Mijn kersverse collega's hebben prachtige kerstkaarten gemaakt.
En we zouden het erg leuk vinden als
jullie massaal aan de kerstkaart gaan nu ....


CHALLENGES :

- Marvelous Magnolia ( anything goes )
- GEWE ( winter )
- Inky Chicks ( bingo : bow , image , sentiment )

-----------------------------------



En wel met deze kaart :



En dit is de prijs die ik gewonnen heb :



Ik moet alleen eens goed bedenken hoe ik deze
mal ga gebruiken op een kaart .... ??!!
Een persoonlijke uitdaging.

-------------------------------------------------------




Eergisteren werd ik gebeld door Jolanda of ik zin had
met haar mee te gaan naar een workshop.
Er waren wat plekjes vrij gekomen.
Het was een WS van Gretha Bakker :
afdrukje inkleuren met distress-inkt en kaart ermee maken.
En natuurlijk had ik daar zin in !
Gistermiddag zijn we daar dus geweest.
Het was een gezellig klein groepje.



En ik vond het erg leuk om Gretha eens te ontmoeten.
Zij kan erg mooi inkleuren met de inkt.

Dit is mijn ingekleurde versie van het afdrukje :



En de gehele kaart ziet er zo uit :


Is het geen schatje ??

---------------------------------------------------

Zo , dat waren mijn nieuwtjes voor deze keer.
Ik hoop dat mijn kaarten weer inspirerend werken.
Ik wil jullie bedanken voor het bezoekje aan mijn blog
en de altijd lieve reacties die jullie achterlaten.
Die lees ik met zo veel plezier....
Zondag ben ik al weer terug met nog een kaart.

FIJN WEEKEND !





33 opmerkingen:

  1. Congrats, Christa! Your card is amazing! I do love making Christmas cards with magnolias so I'll manage to enter the challenge, hugs, Miria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee schitterende kaarten Christa. Met leuke details en allebei super mooi ingekleurd.
    Gefeliciteerd met je prijs. Ik ben ook heel nieuwsgieig wat voor kaart jij met die mal gaat maken. Fijn weekend.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creaties weer en erg leuk! Ik ga proberen aan de challenge mee te doen.
    Prettig weekend van Sjakkie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So wonderful cards, very nice details, and so beuatiful colouring !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een prachtige kaarten!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!!! Je kerstkaart is weer een bjoetie! Ik had mij wel voorgenomen om eens mee te doen met die challenge aangezien mijn lieve vriendinnetje in dat team zit, maar 22 heb ik er gelukkig niet nodig, lol!

    Ow, een WS van Gretha! Ja, zij kan schitterend kleuren!!! Staat ook nog op mijn wensenlijstje ;-) Je kaart is prachtig!!! En het kleurwerk ook, top gedaan!!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Christa, wat een prachtige kaarten heb je gemaakt meis. Wat gebruik je toch hele leuke mallen. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt!!! Je kerstkaart is helemaal supersss!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Congrats! All your cards are beautiful. It seems that many of us have embarked on challenging ourselves to making Christmas cards all year long so that when the holiday arrives we have less work to do. Love your Christmas card. Hugs, Velma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cristha,

    prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
    En ik vond het gisteren ook heel leuk!
    Wel jammer van de stoel waar je een vierkante kont op kreeg! Hihi. Volgende keer zorg ik voor een goeie stoel hoor! Ik vond het leuk om je te leren kennen en dat je geweest bent.
    Je kaartje is toppie geworden!
    Fijn weekend, groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte met je prijsje. Ben dan ook erg bnwd wat je met deze stans gaat maken Maar wat ook weer een geweldige kaart.
    Jullie ook een fijn weekend!!!!

    Lieve gr

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie kaarten Christa en de 2e vind ik natuurlijk het mooist haha!
    Ik vond het ook erg gezellig:0)
    fijn weekend!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaartjes Christa!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaarten Christa, prachtig !!

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoe krijg je het voor elkaar om voor zoveel DTer te zijn, grote waardering heb ik daarvoor!!! En wat laat je super mooie kaarten zien, schitterend, de details zijn weer top!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. je kaartjes zien er weer fantastisch mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een feestje is het op jouw blog :D Echt geweldige kaarten heb je gemaakt en wat super om mee gevraagd te worden naar een Workshop, altijd leuk! En dan die stans... dat wordt zeker een uitdaging! Toppie!!
    Lieve groet, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat prachtige kaarten heb je weer gemaakt.Mooie kerstkaart, leuke details.Je workshop kaart is ook heel mooi vind ze allebei leuke modellen hebben!!!Heb veel zin in woensdag kan ik ook met zo'n mooie kaart op mijn blog pronken.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauwww zeg, wat een prachtige kaartjes allemaal, schitterend!!!! Je kerstkaartje is prachtig het het kaartje waar mee je gewonnen hebt ook. Je workshop kaartje is ook super zeg, waar heb je mee gestempeld want je zie nauwelijks zwarte lijntjes.. staat erg mooi!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous cards Christa, I love the Christmas card idea, will definitely pop by
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige werkjes allemaal Christa,je bent een bezige bij en ik ga zeker eens op de nieuwe challengeblog kijken. Je DT kaart daarvoor is 'gorgeous' om het maar even zo te noemen :) Ook leuk dat je die stans hebt gewonnen. Ben benieuwd wat je ermee gaat doen! Fijn weekend nog!
    Lieve groet, Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi kaartje en van harte met je top 3.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. 3 very very beautiful cards,Christa!So many pretty details on them!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, Christa wat een schitterende creaties weer!!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig mooie kaarten Christa.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je kaart is echt een BEAUTY!!
    En leuk dat je in de prijzen bent gevallen, maar ik kan me voorstellen dat dit een uitdaging voor jezelf word.
    En je kaart met het afdrukje van de workshop is ook al zo'n dotje....

    fijn weekend, liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Er valt weer veel te zien en te lezen op je blog, Christa. Prachtige kaarten en gefeliciteerd met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een prachtige kerstkaart, leuk model, ik moet toch ook eens gaan nadenken over het aanschaffen van een go kreate mal, ze hebben wel een heel leuk effect. Ook gefeliciteerd met je gewonnen prijs. Je kaartje met het ingekleurd afdrukje van de workshop is geweldig! Een workshop volgen bij Gretha staat ook nog steeds op mijn wenslijst.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Supergave kaarten Christa!
    Heerlijk om naar te kijken :-)
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw Christa, wat een geweldige openingsknaller heb jij zeg voor jullie nieuwe Magnolia Christmaschallenge! Supermooi en wat een gave kaart heb je bij Pouwla thuis gemaakt tijdens de workshop! Supermooi! And last but not least: van harte met je top 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Beautiful cards!!!!! Love the snowflakes and the way you put your sentiment!!! Your colouring is gorgeous! Thanks for joining us this week at Marvelous Magnolia and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Christa

    Het heeft even geduurd ik kende je wel maar was nog geen volger.
    Nu natuurlijk wel want je bent keigoed.

    Wat leuk om nu nr. 3 te zien van de W.S. van Gretha en allemaal toch anders. Zoals je weet duurt die van mij nog even maar die gaat er komen.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen