Volgers

dinsdag 19 februari 2013

WITH SYMPATHY ....


LIEVE BLOGVRIENDINNEN !

Bij DML is het weer tijd voor een nieuwe challenge.
De opdracht is deze keer door mij bedacht :

Maak een condoléance / sterkte kaart

Dat zijn niet het soort kaarten die we het liefste maken ,
maar soms heb je er toch wel eentje nodig.
Ik besef dat dit een hele pittige opdracht is.
Ook wij als designteamleden hebben er moeite mee gehad.
Voor ons was het dus ook echt een challenge !
Ten eerste wat voor Magnolia stempel is er geschikt voor ?
En ten tweede wat voor soort kaart maak je dan daarmee ?
Al zoekende merk je dan dat Magnolia toch best veel mooie bruikbare 
stempels voor deze gelegenheid heeft ( accessoire stempels ).


Ik heb gebruikt - Tulips -  uit de Easter collectie van 2009.
Ze zijn ingekleurd met de Derwents : 340 en 690.


De tekst heb ik gemaakt in Word en uitgeprint.


Ook de vlinders van Tim Holtz heb ik gebruikt op mijn kaart.

-
-
-
-





Zoals jullie zien is het een vrij eenvoudige kaart geworden.
En tjonge , wat vond ik het lastig.
Ik houd van lekker volle kaarten met veel frutsels.
Maar vond dat hier absoluut niet geschikt.
Dus ik heb me heel erg moeten inhouden.
Ik hoop dat jullie hem toch mooi vinden ....


INGREDIENTEN :

- wit cardstock
- Magnolia designpapier ( You are so special ; Love Letter )
- TPC Studios designpapier ( Christmas Village ; Frostbite )
- veren
- plakparels
- Tim Holtz stans Butterflight
- vlinder pons
- splitpennen
- Tim Holtz edge-distresser
- 3d foamtape
- distress inkt Black Soot



We hopen dat jullie toch de uitdaging aangaan en we zijn
heel erg benieuwd naar jullie kaarten.
Op ons blog vind je de schitterende voorbeeldkaarten van mijn collega's.
Er wordt een random winnaar gekozen die een mooie prijs wint.
En het DT kiest de mooiste kaart ; diegene mag dan gastdesigner zijn bij
een van de volgende challenges.

Bedankt weer voor jullie bezoekje !

Vanaf nu geef ik workshops kaarten maken.
Bij mij thuis of op locatie.
In goed overleg is er veel mogelijk.
Heb je belangstelling ?
Mail me dan op
christa.cornelissen@gmail.com


TOT DE VOLGENDE KAART


23 opmerkingen:

  1. Dat is snel hè, ik was zelf op mijn blog bezig en zag dat jij net wat geplaatst had,en het kaartje is keurig gedaan, het is inderdaad een pittige opdracht, zelf heb ik niet zoveel magnolia stempels, ik ga al mijn creativiteit in de strijd gooien, en wie weet zie je mijn naam voorbij flitsen bij DML fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou ook niet snel denken aan ene Magnolia voor een dergelijke kaart, maar je hebt het prima opgelost en je kaart is echt erg mooi geworden. Leuk idee, die veertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart, maar je maakt het iedereen wel erg moeilijk met deze opdracht

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad heel iets anders dan dat we gewend zijn bij jou, maar wel ontzettend mooi!!! Ik wist trouwens niet dat die stempel bestond:) hij is er uitermate geschikt voor!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt Christa, je hebt een hele mooie en vooral stijlvolle kaart ervan gemaakt. Het was idd een pittige opdracht, maar we moeten uitgedaagd worden toch? Ik vind hem prachtig meis. Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pittige opdracht met magnolia,maar je hebt een prachtige stijlvolle kaart gemaakt.

    Ik moet eerst eens kijken wat er kan ,zoveel heb ik niet.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een moeilijke opdracht hoor, maar je hebt er weer wat moois van gemaakt, prachtig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moeilijke opdracht, maar ozo mooi je kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was best een pittige opdracht maar wel een hele uitdaging!
    Je kaart is prachtig geworden, leuk om te zien dat we allebei dezelfde stempel hebben gebruikt, maar dat de kaarten zo totaal anders zijn geworden.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geen makkelijke opdracht Christa.
    Maar ondanks dat,is het toch een mooie kaart geworden.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt Christa!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje is dit geworden Christa..
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inderdaad een hele pittige opdracht en wauw dat jullie dit thema kiezen. Ik vindt dat je een hele mooie kaart hebt gemaakt. Erg mooi met de vlinders en de stempel.

    Ik hoop echt dat je je derwents te voorschijn haalt en op kraft gaat inkleuren....het is echt heel leuk om te doen. Bedankt voor het onwijs leuke compliment!!!!

    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtig kaartje, helemaal passend voor waar het voor bedoeld is maar ik kan me heel goed voorstellen dat je je daar geen raad mee wist. Dat past niet bij wat wij maken hè, bij onze uitbundige kaarten met heel veel extra's. Ik weet niet of ik bij zo'n onderwerp niet de handdoek in de ring had gegooid hoor. Ik heb wel condoleancekaarten gemaakt hoor maar met een magnolia.....poeh, wat een opdracht.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Christa, wat een mooi stijlvol kaartje! Moeilijk, maar daar kun jij wel weg mee.
    XoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Moeilijke opdracht is het .Je hebt er een heel mooi kaartje voor gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Christa.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A beautiful card Christa!
    Have a nice week!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart. Inderdaad rustig voor jou doen. Maar niet ninder mooi.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi gedaan Christa. Ingetogen, maar dat past bij de gelegenheid.

    Lieve groet,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele mooie stijlvolle kaart! Heel chique. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind het een prachtig kaartje, vol zou ook niet passen vind ik... maar dat is natuurlijk persoonlijk... maar dit is een heel mooi kaartje!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi en stijlvol Christa!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen