Volgers

dinsdag 23 april 2013

DT-CALL BIJ DML ....




Hoi lieve blogdinnen,

Heb je zin om een DT-collega te worden van mij en mijn DT-maatjes bij Dutch Magnolia Lovers? Dan is het nu je kans! Zie onderstaand bericht over een DT-call dat wij hebben uitgeschreven (het is een kopie van het bericht). Ga vooral naar het blog van Dutch Magnolia Lovers om mee te doen!

Goedenavond magnolia fans,

Op dit moment zijn wij als Dutch Magnolia Lovers challengeblog,
het langst bestaande Nederlandse magnolia challengeblog,
waar we best trots op zijn!!

Maar...
dit blog kan niet bestaan zonder enthousiaste designteamleden
en wij zijn dan ook op zoek naar twee getalenteerde Nederlandse bloggers,
die ons team willen komen versterken.

Lijkt dit je wat???

Wat verwachten wij van onze nieuwe leden?
- je moet een actief blog onderhouden en hierop ook reclame maken
voor onze challenges;
- je levert per maand één DT kaartje in naar aanleiding van onze opdracht;
- je reageert op inzendingen die binnen komen (op nummer)
- je kiest samen aan het einde van elke challenge een winnaar

Hoe doe je mee aan deze DT call?
- wordt lid van dit challengeblog (als je dat nog niet bent)
- zet de blinkie (bovenaan dit bericht) in je sidebar met een link
naar dit blogbericht
- maak een kaart of creatie met de magnolia stempel die jij zelf
het allermooiste vind.
- maak een blogbericht aan op je eigen blog, en plaats hierin
die kaart/creatie en vermeldt daarbij waarom je deze stempel jou zo aanspreekt.
- plaats naast de hierboven bedoelde creatie nog twee foto's van
eerder gemaakte creaties met magnolia stempels die jouw stijl goed weergeven.
- link jouw blogbericht naar deze DT call,
onderaan dit bericht staat de link tool van Inlinkz.com.
- denk er ook aan dat op je blog ergens je email adres te vinden is,
zodat wij evt. nog contact met je kunnen zoeken.

Deze DT call loopt af op 1 mei a.s. om 24.00 uur.

1 opmerking:

  1. Hoi Christa, ik wens jullie een heel enthousiast nieuw DT lid bij DML. Bij mij gaat dat niks worden,
    ik heb veel te weinig van Magnolia, helaas. Anders had ik het graag gedaan, maar vintage is toch meer mijn ding, daar ben ik heel eerlijk in. Af en toe een kaartje insturen wat in mijn mogelijkheden ligt
    vind ik al heel wat. Maar jullie krijgen er vast genoeg reactie op!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen