Volgers

dinsdag 30 april 2013

VEEL NIEUWS ....


LIEVE BLOGVRIENDINNEN !

Welkom op mijn blog op deze feestelijke dag.
Het wordt weer een vrij lange post , dus ga er maar even lekker voor zitten.
Als eerste laat ik jullie nog een keer mijn koninklijke kaart zien :


Ingekleurd met Derwents

Ik heb het advies van een paar van jullie opgevolgd en hem opgestuurd.
Want wat moet je verder met zo'n kaart ....
Dus is hij nu onderweg naar Den Haag.
Ze stonden bij het postfiliaal wel een beetje raar te kijken naar het adres ....


Ik ben erg benieuwd of ze hem überhaupt te zien krijgen....

-
-
-
-

Mijn volgende berichtje gaat over DML.

 

De opdracht van de nieuwe challenge heb ik mogen bedenken en is geworden :

Moederdag
(mothersday)

Dus jullie kunnen lekker aan de frutsel voor alle moeders en ook
nog eens kans maken op een leuke prijs, twee vliegen in één klap dus!
Voor de random winnaar is er weer een hele leuke prijs,
die dit keer beschikbaar gesteld, foto volgt z.s.m.
Ook wordt uit alle inzendingen door ons de mooiste gekozen,
die onze nieuwe gastdesigner mag worden.

En dit is mijn voorbeeldkaart geworden :

Ingekleurd met Derwents



Op ons blog staan prachtige kaarten om jullie te inspireren.
En we vinden het erg leuk als jullie meedoen natuurlijk ....
Jullie hebben 2 weken de tijd.

En dames, jullie hebben nog ruim één dag de tijd om mee te doen aan onze DT-Call, die je 
hier kunt vinden !




Misschien worden we dan wel collega's ....

-
-
-
-

Gisteren kwam ik er achter dat ik eigenlijk nog een kaartje moest hebben.
Want morgen wordt het dochtertje van kennissen van ons 2 jaar.
Gelukkig had ik nog een ingekleurd afdrukje liggen ....
En toen in recordtijd een kaart er mee gemaakt.

Ingekleurd met Derwents

Waarschijnlijk komt hij wel een dagje te laat aan .... 

-
-
-
-

Het volgende bericht gaat over TFM.

Time for Magnolia Christmas Challenge #12


Welkom terug bij onze nieuwe TFM Christmas Challenge! Wil je weten wie de random winnaar is geworden en wie er in de top 3 is gekomen van challenge #10? Kijk dan vooral even in het bericht dat wij eerder vandaag hebben geplaatst. 

Denken jullie ook nog aan onze lopende Time for Magnolia Challenge - Easelcards? Je hebt nog tot en met 2 mei 20.00 uur om daar je kaart voor in te leveren. Klik op de link in de sidebar om daar direct naar toe te gaan! En dan nu onze Time for Magnolia Christmas Challenge en deze luidt:

Challenge #12: 
Gebruik sterren op je kaart + Magnoliastempel

De prijs voor de random winnaar wordt aangeboden door Creashop Duymelot en betreft een kortingsbon van € 10,00 vrij te besteden in de (web)winkel. Daarnaast kiezen wij als designteam een top 3. De winnaar van de top 3 mag gastdesigner zijn bij onze volgende TFM Christmas challenge.




Mijn collega's van Team Tilda hebben prachtige voorbeeldkaarten gemaakt.
Nemen jullie even een kijkje op ons blog ?
En misschien vinden jullie het wel leuk om mee te doen ....



-
-
-
-

nieuwetoonbank.jpg

Afgelopen zaterdag ben ik naar de Open Dag van Harlekino geweest.
Dat was super gezellig en ik ben weer velen van jullie tegen gekomen !
En ook Sinikka heb ik eindelijk in het echt ontmoet ....
( We spreken gauw eens af !! )


En natuurlijk ben ik bij de make-en-take van Durvina aangeschoven ....


Teveel gekletst en rondgekeken , dus heb hem thuis maar afgemaakt.

Ingekleurd met distress-inkt
-
-
-
-

Hier eindigt mijn bericht.
Ik ben benieuwd of jullie het tot hier volgehouden hebben ....
Bedankt voor jullie bezoekje.
En voor de lieve reacties die jullie altijd achterlaten.
Die lees ik met een grote glimlach op mijn gezicht !

Ik wens jullie nog een hele fijne Koninginne-dag toe !!
En geniet van het mooie weer.

TOT DE VOLGENDE KAART !



20 opmerkingen:

  1. super leuke kaartjes Christa!
    groetjes
    cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop echt dat de kaart bij de koning en de koningin aankomt!!!
    Je tag is super geworden en wat leuk met die andere foto :-) Die wil ik ook wel hebben.
    De twee andere kaarten zijn echt weer super geworden en ook ik vindt dat we gauw iets moeten agspreken.
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaartjes.
    Vind je moederdagskaart wel heel erg lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha,ha,.ha... ja hoor volgehouden!!! Goed he! :)!
    Nee hoor viel best wel mee. Je kaarten zijn weer te gek en de make en take van Durvina is ook errug leuk!!!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee Christa wat leuk dat je de kaart hebt opgestuurd!!!!Ben benieuwd of je er nog wat van hoort.Mooie kaarten heb je weer gemaakt groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaarten Crista, en die ene wordt vast en zeker op het juiste adres bezorgd ;-)
    Vorig jaar ben ik in de oude winkel van Harlekino geweest toen we een weekje in Zuid Limburg waren. Vond het toen niet zo leuk, heel veel, heel vol en echt zoeken naar spulletjes. Eind mei gaan we weer een paar dagen en ga vast en zeker even in de nieuwe winkel kijken.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. YOur creations are always so beautiful Christa ! Love to come on your blog !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Christa
    Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt. Ik kijk er al naar uit om de workshop bij jou te mogen volgen.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Christa,

    Dat ziet er weer mooi uit allemaal, leuk hè om al die mensen in het echt te ontmoeten....

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo meis, jij had veel nieuws ons te vertellen! Je kaarten zijn stuk voor stuk juweeltjes (om in de sfeer van de kroonjuwelen te blijven hahah). Ik ben benieuwd of je bericht krijgt van het koningspaar... Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo Christa

    Dat is heel wat,en wat leuk dat je kaart naar Den Haag is.
    Prachtige kaarten heb je gemaakt en zie dat jij nog geknutseld heb in Gulpen. Erg leuk.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alle kaartjes die je laat zien zijn weer helemaal mooi, maar zelf vind ik het kaartje voor je buurkindje het allermooist! Superschattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tjonge jonge wat heb jij veel te vertellen. Maar wel met leuk nieuws en prachtige kaarten. Stuk voor stuk weer schitterend. Ik ben ook benieuwd of onze nieuwe koningspaar jouw prachtige kaart krijgt te zien en of jij daar een reactie op krijgt. Zal wel leuk zijn.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke lange gezellige en mooie post!
    Natuurlijk super dat we elkaar (weer) hebben ontmoet, zo heb je elkaar nog nooit ontmoet en in een maand tijd opeens 2x!!
    Natuurlijk erg leuk dat je bent aangeschoven bij de Make&Take.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaartjes Christa.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit was zeker een lange post Christa, je hebt weer leuke dingen gedaan!
    Een leuke make en take bij Durvina gaaf hoor! En je kaarten zijn altijd heel mooi, dus ook deze weer.
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie post Christa en wat ben je lekker actief geweest.
    het resultaat mag er dan ook zijn, want het is een prachtige serie kaarten in veel variaties.
    ben ook benieuwd of ons nieuwe koningspaar de mooie kaart te zien krijgt.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je bent weer behoorlijk druk EN creatief geweest Christa, mooie kaarten allemaal weer! Groetjes en voor straks alvast een fijn weekend,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gezellige blogpost; veel te lezen en zoveel moois te bewonderen. Ziet er allemaal weer prachtig uit, Christa.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een verhalen meid leuk hoor, je kaarten vind ik prachtig en de WS van Durvina ook liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen