Volgers

zondag 14 april 2013

TFM EN TT .... 2 KAARTEN !!




 -
-
-
-


LIEVE BLOGVRIENDINNEN !!

Welkom op mijn blog op deze ( nog niet echt zonnige ) zondag.
Maar hopelijk wordt het vanmiddag nog weer om lekker buiten te zitten ....
Ik heb maar liefst 2 kaarten voor jullie ( of eigenlijk 3 ).
Het zijn mijn voorbeeldkaarten voor de nieuwe challenges bij TFM en TT.

Ik zal beginnen met TFM.



 Challenge #10: gebruik Kerstballen, -bellen of -klokken op je kaart + Magnolia stempel

De prijs voor de random winnaar wordt aangeboden door Krea2Day en betreft een cadeaubon van € 12,50 te besteden in de webwinkel. Daarnaast kiezen wij als designteam een top 3. De winnaar van de top 3 mag gastdesigner zijn bij onze volgende TFM Christmas challenge. 



Je kunt je creatie inleveren tot en met donderdag 25 april 20.00 uur.


-
-
-
-


Ik heb deze stempel gebruikt voor mijn voorbeeldkaart.
Het is Jingle Tilda uit de Sweet Christmas Dreams collectie van 2011.
En ik heb weer eens ingekleurd met de distress-inkt.
De kleuren die ik gebruikt heb zijn :
Black Soot , Pumice Stone , Broken China , Frayed Burlap , Walnut Stain , Tattered Rose.
Wangetjes met chalk en Signo pen.
Schaduw rondom Tilda met inkt en chalk.
Voor de donkere schaduwhoekjes gebruik ik Derwent Persian Grey.
Ik heb de afbeelding uitgesneden met een Nestabilitie ; Floral Ovals.
Verder heb ik voor de 1e keer de Frantage gebruikt die ik in Zeist gekocht heb.
Shabby white embossing enamel van Stampendous.
Wat een gaaf spul is dat !!  En zo gemakkelijk ....



En zo ziet de hele kaart er uit :



Ik heb op deze kaart verschillende nieuwe dingen gebruikt die ik in Zeist gekocht heb.

Go Kreate Frilly #9
Joy wolkjes
Magnolia kerstbomen
Unique hekje
kreukel-lint

Wat heb ik verder gebruikt :

kraft en wit cardstock
design-papier TCP Studios
Adirondack inkt Espresso
naaimachine
Tim Holtz border sneeuwsterren
charm
touw
hartjes pons
splitpennen
tekst-stempel

Nemen jullie een kijkje op ons blog ?
Er staan prachtige kaarten om jullie te inspireren.
En we vinden het erg leuk als jullie mee doen ....



-----------------------------------------------------------------

En dan nu TT.


Challenge #48 Flowers Everywhere…

 
Welcome to Tilda’s Town Challenges!
A place to create, inspire and be challenged!
❤❤❤
  • The challenge this week is Flowers Everywhere!
  • Your entry must have a stamped Tilda, Edwin or Magnolia character on it! (focal point)
  • Link up below with the direct URL to your creation. We can’t wait to see what you make!
  • Place a link to Tilda’s Town Challenge blog in your blog post or online gallery.
  • No back linking… challenge start date is today’s date 9 a.m. CST and end date is Thursday, April 18th at 11:59 a.m. CST!
  • Limit – two entries
❤❤❤❤
SPRING!  We’re thinking flowers…a head start on May! Let’s skip the showers! hahaha
Here’s what Tilda’s Town Designers created to share with you this week…
❤❤❤❤❤


34 opmerkingen:

  1. Drie ontzettend mooie en schitterende kaarten!!! Beeldschoon en gewoonweg genieten! En je hebt er nog genoeg prachtige embellies gebruikt voor een kaart van maar 15 x 15 cm, hahaha! Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaarten heb je gemaakt!

    Ik vind ze stuk voor stuk prachtig vooral je tweelingkaart, ik vind de kleurencombi erg mooi.

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt 2 schitterende kaarten gemaakt, fijne zondag!
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Christa, wat weer een geweldige post, daar word je toch helemaal blij van! Prachtige kleuren combi`s, en hele leuke materialen gebruikt. Je kan er wat van topperdetop!
    Hier schijnt de zon ook niet zo erg, maar het is wel 19 graden!
    Fijne zondag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor, vooral je kerstkaart vind ik gaaf! Prachtig, dat blauw met kraft.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke uitdagingen en wat heb je weer een mooie kaartjes gecreëerd.Het zijn alle drie BJOETIES.Ja valt niet mee hè binnen de 15 x 15 te blijven,zie steeds grotere kaarten in blogland voorbijkomen.
    Maar ja er zit toch ook niet echt een limit aan,iedereen bepaalt zelf hoe groot z'n kaart uitvalt?

    liefs Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat weer een prachtige kaarten Christa.
    Ze zijn echt weer schitterend.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lieve Christa
      Door omstandigheden zal Ik het bloggen moeten minderen.
      Ik reageerde dagelijks maar dat is niet meer mogelijk.
      Ik blijf wel van Je blog genieten,maar zal zo nu en dan een reactie achter laten.
      Vragen en belangstelling mag altijd,zie mail adres.

      Liefs en groetjes Leny Hempen

      Verwijderen
  8. Wat heb jij super mooie kaarten gemaakt, Christa!
    Beide geven heel goed de sfeer van elk seizoen aan.
    Prachtige details en super mooi afgewerkt.
    Groetjes, Ula

    Hier weinig zon vandaag, helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw wat een prachtige kaarten super

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn allebei geweldig mooi. Super mooi en alles klopt
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wowwwwwwww,wat en schitterend mooie kaarten heb je gemaakt meis en wat een mooie mallen en details op je kaart.! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaarten Christa!!!!!!groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig leuke kaartjes heb je weer gemaakt, prachtig. Ik hoop dat het bij jullie toch nog mooi weer is geworden, het kwam hier ook heel laat op gang.
    Liefs van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat laat je weer geweldige mooie creaties zien, super al die details weer te bewonderen en dat stampendous is echt prachtig spul!!!

    Succes met je workshop!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaartjes Christa!
    Prachtige details weer. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een verwennerij is er vandaag weer op je blog te zien, en leuke aankopen van Zeist alweer gebruikt, heerlijk allemaal.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Woww de ene prachtig winters en de ander twee heerlijk voorjaarsachtig, het is genieten weer met je prachtige kaarten !!'
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Christa,
    wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt!
    Prachtig gekleurd!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Woowww Chrisat, wat een geweldig mooie kaartjes heb je weer gemaakt, écht schitterend!!!! Heb je het druk met je workshops? Ik hoop het voor je, zou wel leuk zijn... succes met je voorbereidingen!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wowwww Christa,wat zijn die schitterende kaarten,zo mooi ingekleurd die leuke stempels.
    Mooi papier en details gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jij hebt altijd lekker veel te vertellen op je blog en dan verwen je ons ook nog met 2 (of eigenlijk 3) mooie kaarten.
    Leuk spul dat fran-tage he, ik zie dat jij het ook gebruikt... Ben er weg van.
    En wat knap van je, zulke "kleine" kaarten te maken, toch kan je er nog aardig wat op kwijt zo te zien.....
    Oooh, ik heb die wolkjes gewonnen, ik vond ze altijd al leuk en nu zie ik bij jou hoe leuk ze zijn.

    Dank je weer voor de leuke inspiratie.

    Lieve freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaarten. Stuk voor stuk. Alle drie prachtig ingekleurd.
    En leuke details gebruikt.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo zeg hier ben ik even lekker voor gaan zitten om te lezen Christa! Wat een supercreaties en schitterende details! Je kaarten zijn gewoonweg prachtig! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Allemachies meis........dit is te veel om zo maar even te bekijken.....daar moet je wel even voor gaan zitten en dan........is het écht genieten! Schitterende kaarten, om te kwijlen!!!!!
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. simply GORGEOUS cards dear Christa,
    love the vintage look

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt ! Echt heel erg leuk dat je er tweelingen van hebt gemaakt :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow ! 2 fabulous cards with very nice details !
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het zijn 2 super mooie kaarten Christa, ik kijk mijn ogen weer uit! En wat mooi gedaan met dat Stampendous. Daar wil ik ook eens naar gaan kijken, zo mooi effect!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wowww wat een PLAATJES Christa!! Echt geweldig, mooie kleurencombi, schitterende details!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Christa,
    Wat een mooie creaties weer. Super!. De kleuren combinatie van je kerstkaartje vind ik ook erg mooi.
    Liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Geweldig mooie kaartjes Christa, super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt Christa,

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen