Volgers

dinsdag 16 april 2013

WORKSHOP - KAART ....



LIEVE BLOGVRIENDINNEN !

Ik heb weer een kaart voor jullie.
Het is mijn voorbeeldkaart voor een tweetal workshops die ik ga geven.
Dus mocht je zin hebben : stuur me een mailtje.

Ik heb eens geen Magnolia stempel gebruikt , maar een Saturated Canary.
Die vind ik ook zo leuk.
Deze heet Ellie's Birthday.
Ik heb haar ingekleurd met distress-inkt ( de refill's ).




De kleuren die ik gebruikt heb zijn :
Tattered Rose , Bundled Sage , Dusty Concord en Pumice Stone.
Verder heb ik gebruikt chalk en een Signo witte pen.
Ik heb het rondom doorgestikt met de naaimachine en de randen bewerkt met
Adirondack inkt Espresso en een post-stempel van Stampinback.
Ook heb ik de Frantage - techniek toegepast .... geweldig leuk spul !

En zo ziet de hele kaart er uit :




INGREDIENTEN :

Design papier Maja ( Vintage Spring Basics )
Grote papieren doily
Cardstock paars , groen en wit
Zutter Distrezz-It-All
Adirondack inkt Espresso
Verbandgaasje
Foamtape
Tim Holtz Butterflight
Magnolia swirl
Quickutz gras
Unique hekje en bloemen
Joy vlinder
Hartjes pons
Lint , bloemen , splitpennen , paperclips , plakparels
Tekst-stempel van Ludiec

CHALLENGES :

- GEWE ( voorjaar )
- Saturated Canary ( anything goes )
- AnMaCreatief ( voorjaar )
- ATSC ( birthday )
---------------------------------------------------------------

De 2 dagen dat je deze kaart kunt komen maken zijn :

Dinsdag 23 april ( 10 uur - 14 uur ) nog 1 plekje
Dinsdag 14 mei  ( 10 uur - 14 uur ) nog 2 plekjes

De kosten zijn 10 euro ( incl. stempelafdrukje , inkleuren met Copics / Derwents / Inkt  en
alle materialen om de gehele kaart in elkaar te zetten ).

Mocht je op een andere dag een andere kaart willen maken .... ook dat is mogelijk.

christa.cornelissen@gmail.com


------------------------------------------------------------------

Ik wil jullie bedanken voor jullie bezoekje.
En tot de volgende kaart !







31 opmerkingen:

  1. Phenomenal design, details and coloring!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Christa,heb reuze zin in de workshop en ben benieuwd wat dat frantage spul nu precies is.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig voorbeeld Christa en wat supergaaf dat je ineens twee workshops hebt en nog bijna volle bak ook!! Dat worden twee gezellige dagen bij jou. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een beauty, wat zul je daar de workshoppers blij mee maken, super leuke details!!! Ik wens je heel veel succes!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owww, waarom woon je zo ver!!!! Ben ook zo benieuwd naar die Frantage techniek. Kun je niet een mini tutorial ervan maken en op je blog zetten? Het kaartje is weer zo mooi geworden, ik wens je super leuke workshops!
    Maar dat zit wel hoed bij jou.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er weer prachtig uit.
    Succes ermee.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart. Mooie kleuren, een leuke stempel die prachtig is ingekleurd. Een schatje om te zien. Veel succes en plezier met je workshops.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wooowwww wat een bjoetie zeg, schitterend!!!! Wat heb je prachtige kleurtjes gebruikt, super mooi ingekleurd!!! Jammer dat je zo ver weg wootn... maar die workshops van jou worden vast en zeker een groot succes, veel plezier hoor!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart Christa, lieve kleurtjes heb je gebruikt een echt topper.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Christa, wat is je kaart mooi geworden!
    Prachtig!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A beautiful card Christa, so delicate colours and a gorgeous design!
    Have a nice day!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een pracht van een kaart.
    Leuk je workshops ik wil graag ik een keer komen met mijn vriendinnen. Dus gelijk 3 man sterk.
    Helemaal te leuk lijkt ons dat.
    Heel veel plezier en suc6 op de shops dikke knuf Lieb ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. weer een prachtig kaartje en net als zo velen jammer dat de afstand zo groot is, maar wel erg fijn dat je workshops goed gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super mooie kaart Christa en wat een leuke kleuren combi!
    Die frantage techniek ziet er wel heel gaaf uit:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wow so fab !!! Just love your colouring, and all embellish, aw, so niiice !
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Christa wat is ze mooi! Lijkt me heel moeilijk in jou mooie kleurencombinatie. Het ziet er geweldig uit.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi! Frantage techniek, nooit van gehoord, maar kan ik vast wel ergens vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig gedaan Christa. Het is een plaatje.

    Veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig gedaan Christa. Het is een plaatje.

    Veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gorgeous Christa,
      you did amazing with the watercoloring, the blending is absolutely flawless

      Verwijderen
  20. Prachtige kaart, Christa.
    Ik vind de kleurencombinatie erg mooi, moet het ook een keer gebruiken.
    Een super kaart met veel hele leuke details.
    Succes en veel plezier met je workshops.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een topper van een kaart Christa.
    prachtige kleuren en gebruik van mallen.
    succes verder met je workshops.
    lieve groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een super mooie kaart met een schattige digi! Die heb je ook geweldig gekleurd! Verder ook weer prachtige details op je kaart verwerkt. Een super geheel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. WOW!! this is so beautiful, and your so talented, thanks so much for joining us at saturated canary big huggies June xxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jeetje wat een super mooie kaart! Prachtig gedaan met alle mallen en wat een details zeg, ik kijk mijn ogen weer uit!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Stunning card, so pretty. Love the image,colours and all of your embellishments
    Thanks for joining us over at ATSC
    hugs
    Tasha
    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, wat een prachtige kaart! Ik dacht dat ik deze al voorbij had zien komen ;-) Maar niet gezien dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief, leuk!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jeempie Christa !!
    Wat een super kaart !!!

    Leuk dat je meedoet bij onze Ge-We challenge..en IK mocht bij jou
    een berichtje plaatsen hihihi..
    Nou..collega...succes !!

    liefs Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. zeer mooie kaart!

    gr
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen