Volgers

dinsdag 2 april 2013

IK HOU VAN HOLLAND ....



LIEVE BLOGVRIENDINNEN !


Hier ben ik al weer met een nieuwe kaart voor jullie.
Het is mijn voorbeeldkaart voor de nieuwe challenge bij DML.


Ons DT lid Yvonne heeft voor jullie de opdracht  bedacht :

Rood - wit - blauw
(Red - white - blue)


En het is deze keer weer een Back in Time challenge, wat inhoudt dat je alleen magnolia 
stempels mag gebruiken die ouder dan één jaar zijn.
(This is a back in time challenge, so you may only use magnolia stamps older than one year)
Voor de random winnaar is er weer een hele leuke prijs.
Het DT kiest een TOP 3.
En de winnaar hiervan mag gastdesigner zijn.

Bij het lezen van de opdracht kreeg ik al meteen een idee ....

Rood / Wit / Blauw , Holland , Troonswisseling.

Alleen nog een geschikte stempel erbij zoeken ( ouder dan 1 jaar ).
De stempel die ik ervoor gebruikt heb komt uit de Merry Little Christmas collectie van 2010.
Tilda and Edwin Dancing ....
Ik heb gekleurd met Copics en Derwents.
Copics : E0000 en 000
Derwents : 660 , 670 , 130 en 300
Chalk en Signo-pen voor de wangetjes.





Zijn ze niet schattig samen ??
De nieuwe koning en koningin ....
Ik heb 2 kroontjes geimproviseerd ; had nl. geen kroontjes-charms.
Het zijn eigenlijk van die metalen hoekjes waar ik het een en ander van weggeknipt heb.





INGREDIENTEN :

- Go Kreate mal
- Rood / Wit en Blauw cardstock
- Magnolia designpapier
- distress-inkt Black Soot
- naaimachine
- Quickutz mallen set Holland ( vlag , klompen , tulpen )
- Tim Holtz border-die Butterflight
- Magnolia stans vlag en swirl
- letter stickers
- vlinder pons
- lint en scrappers-floss
- plakparels
- Dymo lettertang
- coctail-prikker






Ik denk dat Tilda en Edwin het wel gaaf vinden om voor 1 dag Queen en King te mogen zijn ....


Nemen jullie een kijkje op ons blog ?
Mijn collega's hebben ook prachtige  rood / wit / blauwe  kaarten gemaakt.
En natuurlijk doen jullie mee ....
Jullie hebben 2 weken de tijd.

Ik heb er voor de grap nog 2 losse vlaggetjes bij gemaakt ....
Voor als we langs de route gaan staan !



CHALLENGES :

- Cards und More ( add some metal .... the crowns )
- Simply Magnolia ( hats .... crowns )
- Midweek Magnolias ( favorite stamps )
- Marvelous Magnolias ( wings )
- Cards & Scrap  Superchallenge ( drieluik Oranjes )
- Nadia ( bingo : ribbon , dies , blue )
- Ribbon Girl ( flowers .... tulips )
- AnMaCreatief ( voorjaar .... tulpen , vlinders )
- Scrapcards ( vlaggetjes )
- YMAM ( voorjaar )
--------------------------------------------------------


En ik ben weer eens in de TOP 3 gekomen !
Dat blijf ik toch wel zo leuk vinden ....
Ik voel me dan altijd enorm vereerd.

Dit is de kaart die ik had ingezonden :



------------------------------------------------------------------------


KOMEND WEEKEND :




Laat even weten of je ook gaat ....
Misschien komen we elkaar wel tegen.
Ik ben er het hele weekend !!
En heb er super veel zin in.
----------------------------------------------------------

Zo , dit was het weer voor vandaag.
Ik bedank jullie voor het langs komen.


TOT DE VOLGENDE KAART !!


----------------------------------------------------------

Vanaf nu geef ik workshops kaarten maken.
Bij mij thuis of op locatie.
In goed overleg is er veel mogelijk.
Heb je belangstelling ?
Mail me dan op
christa.cornelissen@gmail.com


41 opmerkingen:

  1. Ziet er prima uit.
    VAn harte met je top 3.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje Christa, leuk met die Hollandse details. Je kroontjes vind ik super!
    Gefeliciteerd met je top 3!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je er weer een gave creatie van gemaakt Mommie, een lust om naar te kijken. Lekker chauvinistisch, houd ik wel van. Zouden M & W hem ook zien? Volgens mij zouden ze hem super leuk vinden.

    Gefeliciflapstaart met het behalen van de top 3 in de ABC Challenge.

    lieve groetjes Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi kaartje Christa!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart!!!wist niet dat je Konings gezind was ????stuur je hem ook op naar het paar ha ha ha .groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een goed doordachte kaart, zo goed zelfs dat hij mee kan doen met 11 challenges, nou ik vind dat knap! en zoals altijd netjes afgewerkt en dit keer heel creatief, en nog gefeliciteerd met je top 3 bij ABC.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoals het er nu naar uit ziet ga ik zondags naar Zeist......
    Je kaart vind ik helemaal GEWELDIG!!!! Al die leuke details tot in de puntjes verzorgd met kroon en al. Goed bedacht hoor!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige kaart weer Christa! Met zoveel gave details en die kroontjes! Geweldig gewoon! Veel plezier in Zeist... Ik ben er helaas niet, maar ik heb ook een leuke dag, want ik heb de Magnoliaclubdag! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterend kaart en de details zijn helemaal geweldig !
    Gefeliciteerd ermee dat je in de Top 3 zit.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is super Christa! Die kroontjes zijn geweldig!! hoe kom je er weer op.
    Gefeliciteerd met je top 3 plekkie.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Christa! Was für eine wunderschöne Karte. Vielen lieben Dank für deine Teilnahme bei Cards und More! LG Doreen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nederland in het voorjaar, beter kan je het niet uitduiden. Heel erg mooi. Leuk dat je meedoet met de aprilchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer van harte gefeliciteerd met Je top 3 plek Christa.
    Ik vind Je kaartje echt super gaaf.
    Helemaal geweldig.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart. Ik vind die kroontje zo leuk. Natuurlijk zit je hele kaart vol met prachtige details. Edwin en Tilda zijn prachtig ingekleurd.
    Gefeliciteerd met je top 3 plek.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie Hollands kaart.
    Erg mooi gemaakt.

    Bedankt voor het mee doen aan het Scr@p Cards Challenge Blog.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Christa,

    Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Echt Hollands met dat rood wit blauw. Heel toepasselijk met de troonwisseling deze maand met dansende en feestende Tilda en Edwin. Hartelijk dank voor je deelname bij Marvelous Magnolia en we hopen je natuurlijk graag weer te ontmoeten bij een volgende uitdaging.

    Lieve groet van mij,
    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. erg mooi christa,...en succes met je workshops kaarten maken
    lieve groet anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hij is echt heel leuk, maar ik vind het niet echt een lente/voorjaar kaartje voor onze challenge van YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hij is super en passend voor de komende tijd wordt er vrolijk van

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart Christa.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Christa,
    what lovely cards.
    love the little crown idea you had for the dancing kids.

    so sweet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je weer een leuke kaart gemaakt! Helemaal in stijl voor de troonwisseling ;-) En gezellig dat je gelijk meedoet met de challenge van AnMaCreatief. Helemaal leuk!

    De kaart waarmee je bent gekozen in de top 3 vond ik ook wel echt een SUPER kaart, dus niet vreemd dat je daarmee gewonnen hebt ;-)

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey, ik had gemist dat je ook meedoet met de DMCC! Super leuk ;-)
    Bedankt voor je bijdrage hé!?

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  24. 't Is weer een pracht van een creatie, Christa!
    Gezellig dat je mee doet met de 1e Superchallenge bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Awe Christa this is sooo cute!! Thanks for joining us at marvelous magnolia's
    hugs
    laney

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een prachtige creatie heb je weer gemaakt. Bedankt voor je deelname bij Nadia en gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldig leuke kaart. Die kroontjes op het hoofd van Edwin en Tilda hi,hi, Leuk!!
    Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een supermooie creatie heb je gemaakt. Schitterend.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geweldig wat een mooie kaart!! Zo leuk in het rood, wit en blauw, wat niet eenvoudig is om te maken denk ik. Maar je hebt er weer een top kaart van gemaakt!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een onzettende mooie koninklijke "magnolia" kaart voor onze superuitdaging. Leuk bedacht met die kroontjes.

    Ik ben ook t hele weekend in Zeist, samen met Anneke, dus wie weet :)

    Bedankt voor het meedoen met onze superuitdaging.

    Groetjes Aletta
    Cards&Scrap Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een super leuke en vrolijke kaart Christa heel erg mooi gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  32. hele mooie kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke en koninklijke kaart!! Super de vlaggetjes met de namen van het koninklijke echtpaar en die kroontjes bij Tilda en Edwin. Geweldig!!

    Bedankt voor het meedoen bij de 1e superchallenge van Cards and Scrap.
    Groetjes,
    marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Echt mooi gedaan! Mooie kaart, Christa!
    Bedankt voor het meedoen met deze superuitdaging van het Cards&Scrap Challengeblog!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wat een lieve vrolijke kaart ,leuk bedacht die kroontjes zo
    bedankt voor je deelname aan dmcc
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  36. super projects, love all the little elements

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gaaf gedaan hoor mooie details leuk leuk.bedankt voor je deelname aan de superuitdaging van het cards en scrap blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Echt prachtig gemaakt Christa! Bedankt dat je mee hebt gedaan met onze challenge bij het Scrap-Cards Challenge blog.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtige kaart hoor maar of dit eerlijk is naar mensen die heel veel werk van de drieluik hebben gemaakt daar ben ik niet zeker van. Twee onderdelen vind ik persoonlijk nogal magertjes... Maar mooi is je kaart wel, zonder twijfel.

    Fijn dat je mee doet aan de superchallenge op het
    Cards & Scrap Challengeblog!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heel mooi kaartje heb je gemaakt! Bedankt voor het meedoen aan de superchallenge bij Cards&Scrap!
    Groetjes, Brenda

    BeantwoordenVerwijderen