Volgers

maandag 8 april 2013

NMWC-KAART EN BEURS-AANKOPEN ....



LIEVE BLOGVRIENDINNEN !




Ik ben weer thuis na een heerlijk weekendje beurs in Zeist.
2 dagen ongestoord kunnen kijken , kletsen EN kopen !

Ik ben een flink aantal blogvriendinnen tegen gekomen ....
Super leuk om jullie gezien en gesproken te hebben !
Helaas ben ik er ook een paar misgelopen ....
Dit is een foto van mijn aankopen :


En zoals jullie kunnen zien .... ik heb me NIET ingehouden !
Het was allemaal TE leuk om te laten liggen .... jullie kennen dat gevoel vast wel.
En ik heb al weer genoeg ideetjes in mijn hoofd ....
Vanavond heerlijk aan de slag.


Hendrien , Betty en Inge : Bedankt voor het super gezellige weekend !!

Wat hebben we toch ouderwets gelachen .... het heeft me goed gedaan.
Nu weer een jaartje wachten ( EN sparen ).

---------------------------------------------------------------------


De kaart die ik voor jullie heb is mijn voorbeeld-kaart voor de nieuwe challenge bij NMWC.

Challenge #8

Our challenge this month is.....................

COLOUR COMBO



Remember you MUST use a rubber or digi stamped image
as your focal point,
a sentiment only will not do it.


Our sponsor this month is.............................



Woohoo

What is the prize so generously offered you ask....

$10 Gift Certificate to Sweet Stamps store

Here is a little about our sponsor

SweetStamps.com manufactures artistic rubber stamps on cling cushion for use with acrylic blocks. We carry a variety of stamping and paper crafting goodies like our own Shades dye inks, metal embossing plates, embossing folders, cutting & embossing dies (Cheery Lynn, Marianne, Joy! and Nellie's), fine detail embossing powders, specialty cardstock and vellum along with supplies for parchment crafting






Ik heb eens een keer GEEN Magnolia gebruikt , maar TEDDYBEA.
Ze is ingekleurd met Derwent potloden.
130 , 510 , 520 en 660
Het vestje is bewerkt met stickles Diamond.
En ze heeft een ECHT breiwerkje ....

INGREDIENTEN :

- Go Kreate mal voor de vorm van de kaart
- wit cardstock en kraft
- Rosadotje designpapier
- stukje linnen
- distress-inkt Vintage Photo
- naaimachine
- kraft label met tekst-stempel van Magnolia
- Tilda stickers
- tule , lint en wol
- knopspelden
- charms schaar en naald
- roosjes
- vlinder pons
- plakparels
- tekst-stempel Stampinback
- Magnolia stans swirl
- Tim Holtz stans Butterflight , Sewing Edge en Mini Sewingroom Set ( garenklosje )
- Memory Box stans vogelkooi
- 3d foamblokjes ( onder vogelkooi )
- houten klosje


CHALLENGES :

- Crealing ( Tag it )
- Cards & More ( Metal .... charms )
- Kleuren met potloden ( Kleuren-foto )

------------------------------------------------------


Misschien vinden jullie het leuk om nog mee te doen met 1 van de volgende challenges :



















Challenge #47, F&F or U&E…






Dutch Magnolia Lovers #54

Rood - wit - blauw
(Red - white - blue)



------------------------------------------------------------------



Bedankt voor jullie bezoekje.

TOT DE VOLGENDE KAART !!


-------------------------------------------

WORKSHOPS

Vanaf nu geef ik workshops kaarten maken.
Bij mij thuis of op locatie.
In goed overleg is er veel mogelijk.
Heb je belangstelling ?
Mail me dan op
christa.cornelissen@gmail.com


35 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart heb je gemaakt en wat heb je leuke spullen gekocht. Hebberig word ik altijd als ik op de beurs aan het snuffelen ben. Ik zie altijd zoveel leuke dingen en je doet altijd zoveel ideeën op. Je heb in ider geval een heerlijk weekend gehad.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What an incredibly creative card! WOW.....your details blow me away....absolutely spectacular!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je lekker veel spullen gescoord op de beurs,kan wel zien dat je er lekker voor gespaard heb.Ben ik ook van plan,na afgelopen zaterdag op de crea in rijswijk te zijn geweest,ga ik nu weer voor de kreadoe sparen en hoop dan ook zo lekker los te gaan.

    Wat heb je een leuke kaart met TeddyBea gemaakt.Heel apart hoe kom je er op, echt fantastisch Christa.Houd je blog in de gaten wat je allemaal voor mooie dingen gaat maken met je spullies van de beurs.

    lieve groetjes Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Christa, wat een prachtige kaart er is weer zoveel leuks om te zien, toppertje hoor! en dat breiwerkje gaaf hoor. En heel leuk dat je weekend in Zeist zo geslaagd was en wat je inkoop betreft, daar kun je wel weer een tijdje mee vooruit! Wat een leuke dingen zie ik er tussen zitten, geniet maar lekker na.
    Groetjes van gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, jij hebt lekker geshopt! Heerlijk hoor ;-) Doet altijd weer goed voor de ideeën nietwaar?

    Je kaart is schitterend! Ik ben ook zo dol op die TH-stans! Geweldig hoe je dat lapje hebt gedaan en dat borduurlinnen erachter. Die laatste had ik nog niet gezien/bedacht... Ga ik onthouden voor de volgende keer!!! HIHI

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhh wowww Christa,Wat heb je een schitterende kaart gemaakt.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie spulletjes heb je gekocht. Je kaartje is schitterend, leuk al die details.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow! Wat een leuke spulletjes heb je gekocht Christa! Kun je weer een heel tijdje voorruit.
    Je kaartje is ook weer een toppetrje!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was heel leuk je weer te ontmoeten. Super leuke aankopen heb je gedaan.
    Je kaart is weer geweldig. Dat breiwerkje vind ik super!
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhhh ik ben zo jaloers op jouw stash Christa! Wat een gave spulletjes heb je gekocht zeg! Maar ik snap het wel hoor, want volgens is het in Den Bosch toen niet gelukt ;-) en nu heerlijk een weekendje eruit! Super dat je het zo heerlijk gehad hebt met je vriendinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige nieuwe spullen zeg, wat zul je daar met plezier aan beginnen!!! Je kaart is weer een beauty hoor!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Christa! En wat heb je leuke dingen gekocht. Ik vond het leuk om je gesproken te hebben!!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Christa, was inderdaad erg gezellig om een praatje met je te maken!! Wat heb je een mooie dingen gekocht, vind die paraplu stempel zo leuk!! Mooie kaart, gaaf zo met dat echte breiwerkje! Een gezellige avond, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Christa
    wat een mooie spullen heb je gekocht en nog belangrijker ,het heerlijk naar je zin gehad.

    Prachtige kaart heb je weer gemaakt,al die leuke details bij jou is net een speurtocht je ziet altijd weer wat nieuws. Top!

    Kijk al uit naar je volgende.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje!
    Heel veel plezier met al je aankopen...fijn dat je zo'n heerlijk weekend heb gehad!
    Ik vond het ook erg leuk om je gesproken te hebben in Zeist, volgend jaar maar weer, toch?!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Christa,Zo te zien heb je je goed geamuseerd en je hebt flink ingeslagen!!!!Prachtige mallen heb je gekocht.Je kaartje is weer een toppertje ontzettend leuk dat breiwerkje zelf gebreid???? groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke spulletjes heb je gebruikt Christa, en heerlijk om de batterij even op te laden...Je kaart is weer prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Love your Gorgeous Teddy Bo ! Stunning sewen layers and all the handcrafted embellishments!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er perfect uit.
    Leuke aankopen heb je gedaan.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een gave spulletjes heb je gescoord Christa:0)
    Je kaart is weer enig!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterend kaartje, leuk dat je meedoet bij Cards und More, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je heb Je zeker lekker uitgeleefd Christa.
    Wat een leuke buit heb Je bij elkaar gekocht.
    Maar dat betekend natuurlijk dat wij daar ook van mee mogen genieten he.
    Want daar kunnen vele leuke creaties van gemaakt worden.
    Zit alweer te genieten.
    Ook van dit kaartje,hij is weer prachtig mooi.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige goodies, Christa!!! Fijn dat je weer zo genoten hebt. Ik ook hahah! Ik vond het geweldig dat ik je de hele dag ben tegengekomen!! Je kaart is weer geweldig met al die prachtige details. Een echte Christa!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. lovely card with wonderful details!
    Thanks for joining us at cards and more!

    hugs,Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb me ook niet verveeld op de beurs, heb je helaas niet gespot, maar ik was er zondag. Lang niet zoveel gekocht als jij, haha :) Veel plezier ermee, hoor!
    En wat heb je weer een gaaf en gedetailleerd kaartje gemaakt, zo schattig dat breiwerkje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jeetje deze kaart is echt prachtig. Ik ben jaloers op degene die hem gaat ontvangen. Bedankt voor het meedoen met de challenge op het blog van Crealing. En hopelijk tot de volgende wedstrijd!

    X Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een prachtige kaart Christa, leuk het breiwerkje erbij!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super kaartje, en de beurs was ook ontzettend leuk. Vond het erg leuk je gesproken te hebben.
    Groetjes, Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow! This is sooo gorgeous - wonderful colours and sooo lovely borders and details. I love it!

    Zeist was amazing - my first time there :)

    Thank you so much for joining us at Cards and More.

    Hugs
    Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. KWIJL!!!! Wat een gave spulletjes heb je gekocht Christa! En deze super leuke Teddy Bea kaart is ook al geweldig, helemaal het brei werkje!
    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. This is a very sweet card - love the teddy and embellishments...

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ha Christa...ik heb je gevonden! Allereerst wil ik melden dat ik het heel gezellig vond bij Jolanda vandaag. Er kwam niet zoveel uit mijn handen maar de pret was er niet minder om. Dan je aankopen....prachtig...sommige dingen heb ik live mogen bewonderen haha. Hier ga je ongetwijfeld ontzettend leuke dingen mee maken. En tenslotte je kaartje...onwijs mooi....prachtig en wat heb je leuke details gebruikt. Het breiwerkje is de kers op de taart!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hi Christa, deze kaart met breiwerkje had ik nog niet gezien. Geweldig zoals je dat hebt gedaan. Bij gmail vind je een mailtje dat ik je heb gestuurd. Je nieuwe kaart voor de TT Challenge is ook super. Had hem al gezien bij Yahoo maar op de TT blog staat hij nog groter. Mooie kleuren ook.
    Fijn weekend nog,
    Groetjes, Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige kaart, Christa, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Such a lovely card. The image is so sweet and i love all the little things on your card.
    Thank you for sharing at Cards und More.
    Hugs, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen